• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Maya (Ro, 20) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter89

Vaste klant
Forumpionier
162
11/07/21
73
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit weekend bij haar geweest. Ze werkt hier pas 1 maand dus aan mij de eer. Aangesproken voorbij de lockers en gelijk ter zake:
20, Roemeens, B-cup, 1m65, brunette en een mooi slank lijf. Qua gezicht wat boers en chaggy maar op zich ok.

Dame lijkt er weinig zin in te hebben en pakte een neukcabine sleutel. Beter dan dat lange wachten in die bloedhitte dus maar de cabine in. Wat een lichaam, wow! Heerlijk malse naturelle borstjes ook en een lekker appetijtelijk kutje was helaas niet zo fris rook mweh.

Het pijwerk mc was weinig bijzonders met niks meer dan aftrekwerk maar so be it. Ik kon erna haar borstjes likken en over het kutje wrijven maar niet erin. In missio heerlijk strak te nemen waarbij het zweet me uitbrak dus ik moest flink pompen. Ondanks te takken benauwdheid in zo'n cabine voelde ik best veel.

Toen in doggy nog strakker waarbij ik flink diep door mocht stoten maar ik nog meer ging zweten.

Uiteindelijk ging ze morrend bovenop me waarbij ze vroeg wanneer de kraamkamer mc gevuld kon worden. Helaas voor haar was hier nog meer beweging voor nodig maar ze was hierin zonder meer het strakst dus uiteindelijk lukte het en dook ze onmiddelijk eraf zodra ik 'yes' zei...

Uiteindelijk toch HHG gezien haar naturele uiterlijk etc. Je moet niet voor een gesprek gaan bij haar maar dit is eigenlijk beter voor mij omdat dat alleen maar afleidt namelijk!

Beffen en PZC zijn +20 elk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan