Recensie Maya, Mortsel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kindness

Vaste klant
117
27/12/21
262
29
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/maya-come-in-my-tits/
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bijnaam
L'Oréal hair model

Contact & Communicatie
Heel laat op de avond Maya gecontacteerd, logischerwijze geen respons.
De volgende ochtend stuurde ze haar tarieven door.

Maya:
Here follows my rates:
60€ - 15 min
100€ - 30 minutes
150€ - 1 hour

What you can enjoy:
Massage, blowjob natural, 69, sex in various positions, you can cum at my amazing boobs.


Op geen enkel moment gebruik moeten maken van een translate app. Niet dat we diepgaande gesprekken zijn aangegaan. Gewoon de basics besproken.

Ontvangstlocatie
Rijhuis
De accommodatie is in orde. Enig minpuntje, er is geen plek om je kleren weg te leggen.
Er is een warme douche, zeep, (propere) handdoeken en een toilet ter beschikking.

Het bezoek zelf
Ze adverteert op twee locaties, Boechout en Mortsel.
Gegokt op Boechout, bleek fout te zijn.
Toen ze een bericht stuurde dat het in Mortsel was, nog net op tijd aangekomen aan haar deur op het afgesproken uur.
Aan de overkant was natuurlijk een café, goed dat ik niet al te lang aan de deur stond.
Ik trek de deur achter mij dicht, sta ik in een donkere trappenhal. Normaal hoor je wel ergens een deur opengaan of een lichtbron verschijnen. Maar nu niet.
Maya dacht dat ik nog buiten stond, ze bleef maar de deur elektronisch ontgrendelen.
Maya:
Turn on the lights.


Op den tast de lichtschakelaar gevonden. Eindelijk ging er een deur open.
In lingerie komt ze de deur opendoen. Maya zag er exact uit zoals op haar RL foto's. Haar prachtig gouden lokken viel mij meteen op.

Om naar de ontvangstruimte te gaan passeer je door heel het appartement. Living, keuken en dan kamertje rechts is het te doen.
In de keuken zat een collega, zij was druk in de weer aan het telefoneren. Mijn ogen dwaalden op en neer. Met een goedkeurende blik knik ik naar Maya.
Maya:
You like my friend?


Ze mag er wel zijn, zeker met het opvallend rood haar . Maar mijn focus lag bij Maya. Misschien voor een volgend bezoek.
Maya vroeg of ik gebruik wou maken van de opfris faciliteiten. Dat sla ik niet af. Ookal kwam ik vers(gewassen) van thuis. Het is de indruk die je nalaat.

Terug op de kamer een beetje small talk. Maya doet haar zwarte lingerie uit en zet Spaanse achtergrondmuziek op.
Ik vlei me neer op het bed. Ze neemt wat 'ontsmettingsmiddel'? Ik weet niet wat het was, maar ze smeerde kleine Kindness ermee in. En dan pas begon ze te pijpen (ZC). Liever dit tegenover de vochtige doekjes die de dames nogal eens gebruiken.


Ze placeert zich zodat je aan alles goed aan kunt. Maya liet mij prutsen aan haar lichaam terwijl ze aan het pijpen was.
Ik moet wel zeggen, ze pijpt niet diep, MAAR wel aangenaam zacht. Normaliter heb ik het graag steviger, zodat ik iets voel. Haar toegepaste techniek (tot net onder de eikel inc. tongtwister) volstond om de gehele pijpsessie kreunend te ondergaan. Ze gaat er wel voor met gesloten ogen. Simultaan de ballen kneden om de zaadcellen op te warmen.
Hier moest ik even aan ons gat in de begroting denken om toch maar niet te snel klaar te komen.

Ik liet ze doen, langs mijn kant was de zin er nog niet om te neuken.
De zenuwen namen toch de bovenhand en Maya las dit meteen en stelde voor om te masseren.
Een behoorlijke massage gekregen (geen teasing tussen de benen of iets dergelijks).
Nadien opgedraaid, terug gepijpt.

Condoom om (gelukkig niet die roze), hup in reverse cowgirl positie.
Lekker strak daar beneden. Enkele zachte tikken op die bouncy billen.
Lang ging ik dit niet volhouden.

Position switch!

Even mijn aandacht aan haar tepels schenken.
Kneden, sabbelen, likken, zuigen etc. Maya was in de tussentijd zich aan het ontfermen over kleine Kindness.

Ze kruipt in cowgirl op kleine Kindness.
Even inbrengen en stoten maar. Heerlijk gevoel en zicht.
Eerst een zacht tempo.
Stevig neem ik haar billen vast om het tempo te bepalen.
Ze heeft het door, nadien trek ik ze iets korter, zodat ik haar borsten voor mijn neus heb.
Ik hou ze vast en begin aan haar tepels te zuigen.
Haar ogen draaien weg en ze kreunt op het ritme.
Geacteerd of niet, wie zal het zeggen.

Ik stond op springen.
Dit was Maya haar cue, ze sprong van kleine Kindness, trok het condoom af en pijpt mij tot een orgasme.
Ze laat mijn erfgenamen over haar borsten spuiten terwijl ze recht in mijn ogen kijkt.

Maya:
So much baby!


Ookal liet ze het toe, ik merkte wel dat ze niet zo happig was naar sperma. Ze was snel om de doekjes erbij te halen. Of was het om het bed te beschermen tegen de vlekken?
Anyways, ze gaf mij een handvol doekjes en ging nadien naar de douche om zich op te frissen.

Eenmaal terug nog wat small talk.

Conclusie
Ik twijfelde eerst of deze dame echt was. Maar ze is exact zoals op haar online RL profiel.
Het was een normaal bezoek. Niet slecht, ook niet super (wauw). Eerder zoals een afspraak zou moeten verlopen. De bare minimum.

Ik heb geen GFE ervaren omdat ik voelde dat ze zich niet volledig gaf. Was het omdat we elkaar voor de eerste keer zagen? Of dat er (nog) geen klik was? Dit laat ik in het midden.
Ik geloof wel dat er marge is naarmate je haar bezoekt dat ze 'openbloeit'. Maya kwam losser tegen het einde toe.
Terugdenkend, verhoudingsgewijs prijs/service kwam ik niet bedrogen uit.


Pluspunten
- Foto's zijn representatief
- Douche aanwezig
- Vriendelijk karakter
- Strak lichaam en zachte huid
- Luistert naar je voorstellen qua handelingen
- Goede oral skills
- Engelengeduld


Minpunten
- Tikkeltje passief
- Zelf gesprek in stand houden
- Je moet zelf initiatief nemen
- Terughoudendheid

Einde recensie
Doe ermee wat je wil.

Kindness


Kleine disclaimer:
Uiteraard wil ik toch nog wel benadrukken dat dit een subjectieve ervaring is. Wat voor mij doorgaat als een goede/slechte afspraak kan voor iemand anders totaal het omgekeerde zijn.
Het is niet gegarandeerd dat de volgende wandelaar dezelfde handelingen of ervaring zal krijgen voor het hierboven vermelde bedrag in de recensie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan