- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/9170442-mia
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Normaal niet mijn zoekgebied, maar ik dacht doe eens gek. Ik vond al snel de advertentie van Nikol en kon online erg veel over haar vinden op de welbekende gratis social platformen. Wat een geile uitstraling en hoewel ik normaal niet zo val op tattoo's vond ik het bij haar juist extra sexy. De afspraak was niet snel gemaakt, ze reageerde eerst snel maar pas uren later op de dag concreet op vragen. Kon toen wel vlot langskomen bij hotel aan zuidkant van de ring.
Bij binnenkomst verrast door haar lengte, echt heel petite Ze had helaas minder make up op dan op veel van haar filmpjes dus dat viel iets tegen, ook iets minder strak lichaam dan verwacht, maar overall hele geile uitstraling. Afgesproken om ZC CIF erbij te doen voor 30 eur. Nou, dat was een goede beslissing, man wat kon ze lekker en gulzig pijpen. Kwam geen einde aan en zag bijna sterretjes Daarna in missio verder. Het kan komen door haar BJ dat ik zo ontzettend hard was, maar kon met moeite bij haar binnendringen, toen ik er in gleed kon ik amper stoten, zou bijna direct komen, zo strak. Niet normaal. Ik gaf het aan 'wow, you are soo tight' en ze zei schattig, 'Yes, i know'
Daarna verschillende standjes en uiteindelijk nog een heerlijk pjipbeurt met een explosief einde, heel haar gezichtje onder, zo geil. Helaas geen tongzoenen, hoewel ze dat wel aanbied. Zeker voor herhaling vatbaar voor mij! Utrecht bevalt mij wel, van de week Kiki uitproberen
Bij binnenkomst verrast door haar lengte, echt heel petite Ze had helaas minder make up op dan op veel van haar filmpjes dus dat viel iets tegen, ook iets minder strak lichaam dan verwacht, maar overall hele geile uitstraling. Afgesproken om ZC CIF erbij te doen voor 30 eur. Nou, dat was een goede beslissing, man wat kon ze lekker en gulzig pijpen. Kwam geen einde aan en zag bijna sterretjes Daarna in missio verder. Het kan komen door haar BJ dat ik zo ontzettend hard was, maar kon met moeite bij haar binnendringen, toen ik er in gleed kon ik amper stoten, zou bijna direct komen, zo strak. Niet normaal. Ik gaf het aan 'wow, you are soo tight' en ze zei schattig, 'Yes, i know'
Daarna verschillende standjes en uiteindelijk nog een heerlijk pjipbeurt met een explosief einde, heel haar gezichtje onder, zo geil. Helaas geen tongzoenen, hoewel ze dat wel aanbied. Zeker voor herhaling vatbaar voor mij! Utrecht bevalt mij wel, van de week Kiki uitproberen