Bedankt, gelukkig is mijn wellicht nutteloos en overbetaald beroep iets waar ik gelukkig van word, gelukkig van binnen (maar dat is niet belangrijk hé). Nja, jammer dat het zo nutteloos is en zo overbetaald nu ik er over denk. Nee, meneer echt niet, doe dit op zelfstandige basis en ik heb niets in detail gezegd dus ik begrijp dat u dingen schrijft als reclamesector.. maar nee, verre van dat. Nogmaals u kan dat helemaal niet weten en ik weet ook dat het u geen moer boeit (wat ik volkomen normaal vind, daar dient het forum ook niet voor dus alle begrip). Ik vind het alleen jammer dat ik u dergelijke berichten laat schrijven door mijn review.. Ik wil gerust mijn mijn review verwijderen, het is letterlijk mijn 1ste of 2de review en ik krijg al zulke reacties.. Ik begrijp uw standpunt, want ja ik vind het zelf ook veel geld, maar zie het als een eigen keuze dat ik heb gemaakt. Ik ben nog jong en heb het inzicht gekregen, het bewustzijn dat het inderdaad niet normaal is wat ik uitgaf enz.. Had het moeten sparen bv. Mijn excuses mocht ik u een verkeerde blik gegeven hebben. Ik ben bereid om het face to face uit te leggen als u nog eens in de Gentse buurt bent.