Maya Genk

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kakelaar

Wandelaar
32
30/10/22
29
5
Roemeense Maya te Genk die ontvangt op Hasseltweg 331, bekend love hotel.

Er is een reden dat ik normaal geen dame bezoek waar geen positieve reviews van zijn om teleurstelling te voorkomen.
Nou vandaag liet maar weer zien waarom.
App contact liep voorspoedig en snel. Afgesproken om 21 uur vanavond, geen probleem. Ze appte nogmaals of ik echt zou komen want men liet haar vaak zitten. Zo ben ik niet dus om 20.55 stond ik op de parkeerplaats en ze had van tevoren aangegeven dat ik haar dan moest appen voor kamernummer.
In plaats van kamer nummer krijg ik app dat ik 45 minuten moet wachten. Pardon? Ik geappt dat afspraak duidelijk 21 uur was en ik het respectloos vond om mij 3 kwartier te laten wachten. Eerst geen reactie en ook niet na het bellen. Toen kwam heel lul verhaal over dat ze in de stad was en niet eens daar want ze moet geld thuis leggen vanwege een of ander huil verhaal binnen de familie. Geloofde er uiteraard geen bal van. Niks meer terug gestuurd en huiswaarts gekeerd.
Kwartier later appte ze dat ze over half uur terug zou zijn en ik dan korting zou krijgen. Nou toen had ik wel de behoefte om haar een koekje van eigen deeg te geven. Ik deed alsof ik nog aan het wachten was, beetje over een weer geappt. 21.45 belde ze me, nam niet op want ik was inmiddels thuis, of ik er nog was, ja zei ik.
22 uur appt ze dat ze er is. Ik zeg nou ben even koffie halen bij tankstation kom eraan. Uiteindelijk haar nog aan het lijntje kunnen houden tot 22.30 en toen merkte ze wel dat ze koekje van eigen deeg kreeg.
Heb haar nog meegegeven dat ze mensen met respect moet behandelen want ze vond het zelf ook niet leuk dat ik haar nu aan het lijntje hield.
Hopelijk is dit een wijze les voor haar.

Mij gaat ze niet meer zien.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan