Recensie May (Gothic Girl), Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bernardus

Meubelstuk
1.971
04/10/22
6.011
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/goth-girl-2.html
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
May nu al enkele keren bezocht en telkens een uitstekende ervaring gehad.

Dit is natuurlijk puur subjectief maar qua uiterlijk is May volledig mijn soort vrouw.
Het is een mooie en lieve jonge vrouw van gemengde afkomst (Vlaams en aziatisch)
Het is een echte "goth" qua uiterlijk (veel mooie tattoo's) met een bleke huid en lang zwart haar. (dus mannen die geen liefhebber zijn van tattoo's zoeken best iemand anders)
Ze ziet er dus stoer uit maar in feite is het een lieve schat.

Het is ook iemand die zelf plezier haalt uit de dates en de sex en voor mij persoonlijk is dit belangrijk.
Ze is ook open en heel vlot en plezierig in de omgang en doet ook haar best om te voldoen aan je wensen en je fantasiëen.
Ze staat ook voor redelijk wat open heb ik de indruk.

Het is echt iemand die als je er een klik mee hebt je het gevoel heeft dat je afspreekt met een vriendin ipv met een dvp, dit is ook een pluspunt voor mij.

Ik ga niet in details treden over het seksuele gedeelte maar kan alleen maar zeggen dat ik er uitermate tevreden mee ben.
Het enige wat ik kwijt kan is dat wat mij betreft er niet veel May zullen overtreffen in tongzoenen.

Conclusie : ik heb er een leuke klik mee en ze tikt alle vakjes aan in mijn boek dus daardoor krijgt ze 5 sterren van mij.
Dus ik hoop dat ik nog lang van haar gezelschap kan genieten.

Als ik toch 1 minpuntje kan aangeven dan is het communicatie, soms duurt het enkele dagen voordat ze een bericht heeft gelezen of antwoord.
Gewoon geduld hebben dus :)
 
Maar toch, prijzig, en je moet bij eerste date nog kamer bijbetalen. En CIM +50
Akemi bv is 150/u (anaal, cim incluis)
Elina (recensie gisteren) is 200 voor dezelfde meer uitgebreide service. Kortom, vanaf 200+ denk ik 2 of 3 keer na, dan moet het echt wel in orde zijn. Maar dat is persoonlijk en is hoegenaamd geen kritiek aan het adres vd dame, ik kan dat niet beoordelen aangezien ik ze nog niet bezocht heb
 
Ik heb May al een keer of 5/6 bezocht en kan bovenstaande alleen maar bevestigen.
Kwa prijzen: 250 is tegenwoordig standaard en 350 voor 2u is echt niet duur. En soms blijft ze langer als het leuk is.
Maar door persoonlijke redenen ga ik ze niet meer bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan