Piet de Hollander
Wandelaar
Deze week ook een uurtje bij Perla geweest. Klein en fijn van stuk met een mooie sixpack. Mijn favoriet.O wow een trans, dat is spannend. Benieuwd naar je ervaring. (En ja Perla, is erg fijn)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDeze week ook een uurtje bij Perla geweest. Klein en fijn van stuk met een mooie sixpack. Mijn favoriet.O wow een trans, dat is spannend. Benieuwd naar je ervaring. (En ja Perla, is erg fijn)
Ben je nog bij Lola geweest? Ik ben benieuwd naar je ervaring!Iemand ervaring met Lola?
Zit er aan te denken haar aankomende zondag een bezoekje te brengen.
Zelf al wel eens bij Perla geweest wat goed was bevallen, heel vriendelijke dame die de tijd voor je neemt.
Nee helaas afgelopen zondag niet aan toe gekomen, hoop binnenkort eens bij haar langs te kunnen gaanBen je nog bij Lola geweest? Ik ben benieuwd naar je ervaring!
ze staat ook wel op kinky.nl met gezichtsfoto ze heeft wel een mooi figuurtje,maar verder geen ervaring mee.Iemand toevallig al ervaring met de nieuwe dame Nikita ? Moet zeggen dat zij wel uitnodigt om Zwolle weer eens te bezoeken
Al geweest bij haar Brouw?Thnx tino, koppie valt een beetje tegen maar qua lichaam wel mijn type.. wordt vervolgt
Hi Remco, aanstaande donderdag staat Linda weer op de agenda!Weet iemand wanneer Linda er weer is?
Tijd geleden bij haar geweest.Al geweest bij haar Brouw?
Nee maar zie dat ze eenmalig bij SM studio Almere is. Via zoeken kwam ik bij deze pagina. Volgens Kinky werkt ze in Rotterdam, maar dus ook in Zwolle en Almere soms.Iemand al ervaring met Milena? Nieuwe dame op de website.
Ja inderdaad, ze lijkt zich continu in cirkels door Nederland te verplaatsen. Vandaag staat ze op de agenda bij J'aime La Vie, maar ook bij Privéhuis Almere en bij Yu&Mi in Eindhoven (als Roxanne). Zou ze twee drielingzussen hebben?Nee maar zie dat ze eenmalig bij SM studio Almere is. Via zoeken kwam ik bij deze pagina. Volgens Kinky werkt ze in Rotterdam, maar dus ook in Zwolle en Almere soms.
Mooie dame.
Sommigen zijn minder gezellig als je alleen massage met hoogtepunt wiltKlopt inderdaad, niet iedere dame biedt extra's aan, sommige wel en als je daarvan gebruik maakt is een meerprijs logisch.
Vertel, mag ook in pbSommigen zijn minder gezellig als je alleen massage met hoogtepunt wilt
Helaas hier ook ervaring mee.Sommigen zijn minder gezellig als je alleen massage met hoogtepunt wilt