ErikBoomstam
Newbie
- 18
- 16/07/22
- 16
@Mod: Ja, ik weet het. Het is eigelijk meer een poll die ik in het WHEM-forum zou moeten zetten, maar daar kan ik hem niet lekker kwijt. Dus... Bij voorbaat: Sorry!
Massages zijn lekker, maar ik ben een beetje klaar met "het handmatig hoogtepunt."
Aftrekken kan ik zelf ook, en vaak kom ik er lekkerder bij klaar dan wanneer de masseuse het doet. (Is geen klacht! Nooit geweest en zal het nooit worden ook!)
Dus ik ben op zoek naar andere massage-ervaringen.
Waar ik het meest tegenaan loop:
Wie heeft er tips?
Waar kan ik (nog meer) terecht voor een goede massage met een goede pijpbeurt, en die het ook leuk vindt om mij te vertellen hoe ze gelikt en/of gevingerd wil worden?
(Want ík vind likken en vingeren weer leuk...)
Massages zijn lekker, maar ik ben een beetje klaar met "het handmatig hoogtepunt."
Aftrekken kan ik zelf ook, en vaak kom ik er lekkerder bij klaar dan wanneer de masseuse het doet. (Is geen klacht! Nooit geweest en zal het nooit worden ook!)
Dus ik ben op zoek naar andere massage-ervaringen.
Waar ik het meest tegenaan loop:
- Veel masseuses bieden wel extra's aan, maar dat is dan meestal een stevige meerprijs voor pijpen met condoom en neuken. Als ik wil neuken, kan ik (vaak) beter ergens anders terecht. En die beleven vaker ook echt plezier aan vingeren, pijpen en gelikt worden. (plezier van haar = turn-on voor mij)
- De meeste masseuses die ik heb meegemaakt hebben niet de meeste lol aan gelikt worden, pijpen en vingeren etc.
- Veel van de meiden met een reguliere advertentie kunnen vaak niet echt lekker masseren. Ze aaien een paar keer en gaan dan over op neuken.
Wie heeft er tips?