Recensie Massage Salon Apeldoorn (Wenum Wiesel) - Chloe 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DutchDude92

Vaste klant
108
09/03/23
84
2
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://massagesalonapeldoorn.nl
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een stevige let down van een andere masseuse had ik toch nog erg veel zin in een massage, had 4 dagen opgespaard en moest even knallen en ontladen (ook stress van werk). Via de website van Wenum Wiesel gebeld voor een afspraak en er was 2 dames aanwezig, Chloe en Coco. Eenmaal gearriveerd werd ik voorgesteld en koos ik voor Chloe.

Chloe nam mij mee naar boven, we begonnen lekker onder de douche te spelen met elkaar, daarna lekker op bed gelegen en heeft Chloe mij lekker gemasseerd. De intieme gedeelte werd heel aandachtig besteed door haar magische handen. Eenmaal bij het omdraaien ging ze met haar borsten om mijn pik heen en masseerde ze me lekker met tussendoor een body to body massage. Bij het einde mocht ik tussen haar borsten klaarkomen.. spoot lekker over haar borsten heen, samen weer onder de douche gestapt en wat gepraat.

Was een zeer leuke ervaring na mijn teleurstelling, zeker kom ik weer terug.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
140
Ben een tijdje geleden ook bij Chloe geweest in Apeldoorn.

Had wel gebeld maar geen afspraak gemaakt, omdat de dame aan de telefoon vertelde dat er voldoende dames aanwezig waren.
Dan kijk ik liever even met eigen ogen. Toen stelde Chloe zich voor, een knappe topper die precies mijn type is. Heerlijk lichaam, knap en heel relaxed.
Massage was heel fijn en ontspannend. Ben uiteindelijk lekker klaargekomen doordat ze me aftrok tussen haar borsten.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
 
Goed verhaal en 140 per uur is redelijk. Dacht dat die salon dicht was.....
Dank je wel, volgens mij is het overgenomen dacht ik of iets. Was er zelf niet bekend mee maar belde gewoon en kreeg een vrouw aan de telefoon, kon ik een afspraak maken. In een wachtkamer stelde aantal dames zich voor, op die dag maar 2 en Chloe was wel een mooie knappe dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan