Massage BO Damme

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is er iemand die al bij Bo (Thai) is geweest, in Damme-Moerkerke ? Dank voor de info !

Daar eens uit nieuwsgierigheid een bezoekje gebracht in Januari dit jaar. Ontvangt in een gammel kamertje achteraan een bakkerij, die ondertussen gesloten of in verbouwing was. Kamer nt voldoende verwarmd, de dame minstens 5j ouder...wel nog vriendelijk, maar de massage en daarbijhorende 'afwerking trok op niks !! Wegblijven daar zou ik zeggen...nu ja...voor mij toch althans.

Wat opzoekingswerk gedaan.
Op hetzelfde adres in de gewezen bakkerij in Moerkerke, en met gelijkaardige bewoording, dit profiel :

Het lijkt mij inderdaad veiliger om er weg te blijven.

Net bij Minny geweest.
Ik vind het een heel knappe dame met een lekkere kont en mooie borstjes. Knap gezicht en slank figuur.
De massage zelf was niet slecht maar heb al vele betere gehad.
Na 10min rug en wat benen mocht ik me omdraaien. Zonder veel twijfel begon ze eraan en zoog ze op men tepels. Erna begon ze lekker te pijpen, wat ik niet verwacht had dus een pluspunt.
Aan haar kont en tieten komen, was geen probleem.
Gezien de actie al redelijk vroeg kwam, verwachtte ik nog een 2de ronde maar daar kwam niets van in huis.
Al bij al is ze geslaagd maar veel heeft ze te danken aan haar lief gezichtje. Nog niet veel knappe Thais gezien in de massagebusiness...
Minpunt: spreekt zo goed als geen Engels of Nederlands.

Herhalingsgevaar: neen tenzij er extra mogelijk is.

Laatst bewerkt:
nieuwe ad
Het begon bij Bo in de bakkerij van Moerkerke (samen met de Heer Leo).
Intussen heeft ze al zowat half Thailand laten overvliegen.
Een greep uit de geciteerde namen :
Minny, Nana, Zoë, Ploy en Soda.

Of er ook nog brood gebakken wordt, dat weet ik niet...

Terug
Bovenaan Onderaan