- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/only-whatsapp-30.html
Deze dame bezocht in Leuven. Ontvangt in een gebouw achter Leuven station. Adverteert in redlights met een goede engelse tekst en erg mooie foto's.Volgens de advertentie is zij oekrainse en 1,78 groot. Ik zag de advertentie eerder waarop stond dat zij Ierse was. De vrouw die mij ontvangt blijkt plots russische te zijn en nauwelijks een woord engels te spreken. Zij weigert elk gesprekje en wil onmiddellijk sex. Ze is zeer arrogant en er wordt verder geen woord gesproken.Ik betaal vooraf 150 Euro. Zij is vrij knap en heeft een mooi lichaam. Eerst doet ze mij een condoom om en begint als een gek te pijpen met haar lichaam weg van mij zodat ik nergens aan kan. Als ik na 1 min nog niet stijf sta, rukt ze de condoom van mijn piemel en doet een overdreven grote kwak gel op mijn penis zodat het tussen mijn benen op bed loopt. Vervolgens begint ze mij brutaal af te trekken. Om geen ongelukken te hebben heb ik dan mijn kleren terug aangetrokken en ben vertrokken. Nog geen 15 min binnengeweest. Deze dame is een bijzonder onaardig persoon die niets doet om het je naar je zin te maken.(en al zeker geen gfe , zoals in haar advertentie staat) Absoluut te mijden!!