Recensie Mary, Duisburg, haus 17/19, k102 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Wandelaar
96
16/06/23
186
49
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdens het bezoek aan Yvonne vertelde ze me dat haar buurvrouw net nieuw was, ze probeerde haar wat te helpen omdat ze geen Engels of Duits sprak. Later kwam ik terug, ze waren met elkaar aan het praten en ik vertelde Yvonne dat ik de nieuwe wel wilde proberen. Lachend legde ze het uit.

Ze heet Mary, 25 jaar uit Spanje (zegt ze, ik twijfel). Lang, normaal postuur. Knap, lang gezicht, rood haar. Bleke huid. Licht hanged ferme tieten. Lekker ronde kont. Ze kwam erg onervaren over, en ik kan me niet voorstellen dat ze dit werk al eerder had gedaan. Toen ik terug kwam van m'n lul wassen, stond ze voor het bed, met een condoom al uit de wrapper in haar hand. Ik betastte haar kut en voelde al een dot glijmiddel erop zitten. Mocht trouwens niet aan haar kutje zitten verder.

Pijpen was echt lachwekkend, duidelijk onervaren, heel veel kort op en neer met bijna geen suction. Maar het neuken vond ik heerlijk, voelde veel echte emoties door haar toneelspel heen. Het was af en toe iets te veel voor haar als ik echt helemaal naar binnen stootte. VAn achteren was ook erg fijn. Vrij lang geneukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan