WHEM Mary Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb alleen haar antwoord op mijn vraag naar de prijzen. Had nog 1 ding extra gevraagd maar daar geen antwoord op gekregen. Was nochtans geen moeilijk Engels of vervelende vraag. Aangezien ik beetje conversatie ook belangrijk vind, maak ik in dergelijk geval geen afspraak meer. Hierbij haar antwoord op de prijzen:
Sex with condon blow job natur kiss 30 min 60 1h120 Sex without condon 30 e extra. Mocht je gaan en haar Engels is voldoende, mag je het altijd laten weten 😉.

Ik stel me vragen bij de echtheid van de foto`s. Die waar ze in zwarte body bij het raam staat: haar hoofd is toch totaal niet in proportie tot haar lichaam, en staat toch "onnatuurlijk" op haar bovenlichaam "geplakt"? Op de andere foto`s is dat niet het geval, maar dan nog zijn er foto`s waar het gezicht op een ander lichaam gefotoshopt lijkt...

Niet netjes van de dame. Ze zal ja zeggen op de 2de afspraak (ook) voor de zekerheid om een klant te hebben die ook komt opdagen.
Dus heb je 2 maal bevestigd gekregen dat je welkom was op die tijd.
Ook n.a.v. de recensie was ik echt niet omgedraaid!! 🥳

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan