• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Mary, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

broerzoekthoer

Stamgast
501
29/12/21
580
29
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4774957-mary
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)

Ik had eerder een WHEM geplaatst voor deze want zij ziet er machtig mooi uit vind ik. Zelf maar op verkenning geweest. Ze is de dame van de foto's. Eigenlijk was alles wat ze deed wel goed maar vrij kort. Had het idee dat haar clitje wel heel gevoelig was. Weet nou niet of het acteerwerk was maar ze kreunde wel lekker hard mee. Denk dat de buren er ook van hebben kunnen meegenieten. Minpunt was wel dat na ronde 1 het wel zo ongeveer afgelopen was, ze vroeg of ik me ging opfrissen in de douche en toen ik terugkwam had ze haar nachtjapon weer aan. Ik stond na een half uur weer buiten terwijl ik voor 45m had betaald.

Ik zou best op herhaling gaan want ik vind haar heel lekker maar dan voor een half uur.
 
I do what most people here tell you not to do: I don't talk through what I want beforehand and just let everything happen (or not happen). I think most of the time I could squeeze in two rounds in 45m, but if the first fucking is long and satisfying enough a second pop isn't a must for me. A massage afterwards is fine but she didn't offer and I didn't press.

// Edit mod: graag verder met recensies vanaf hier. Continue with reviews from here please.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan