Recensie Martina 21, Genk (nu Bergen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Addicted

Wandelaar
91
09/07/24
61
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/martina-2971/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zet deze nog in 'Limburg' omdat ik er vorige week ben geweest, bij 'logies'. Ik zie dat haar advertentie nu in Bergen staat..

Niet makkelijk om af te spreken... uiteindelijk toen ik daar was reageerde ze wel ineens vlotjes en kon ik gelukkig toch met haar binnen.
Het is de dame van de foto's, lief gezichtje. Op de kamer nog gevraagd of ze echt doet aan tongzoenen en pzc, ze zei ja maar tongzoenen niet te veel..

Tongzoenen deed ze niet (ook niet te veel aangedrongen om te proberen..) Pzc deed ze wel, maar niet geweldig, op zo'n manier dat je, bij wijze van spreke, nog bijna niet voelt of ze hem in haar mond heeft of niet :D
Het neuken op zich was op zich ok, al moet je wel alles zelf doen ^^ wat niet erg is, maar je afrijden moet je bij haar niet verwachten lijkt me. Ik begon rustig en ze lag daar maar wat te liggen.. toen vroeg ik waar zij van hield , wat zachter (wat ik verwachtte) of wat harder en ze antwoordde 'hard' . Onverwachts maar ok, ik nam haar vast en legde haar wat goed zodat ik even kon doorbeuken, eerst missio daarna doggy tot ik klaarkwam.

Niet de beste ervaring maar was zeker ok. Jammer van het niet tongzoenen en beter pzc, anders had ze wel een topper kunnen zijn mits nog wat meer overgave.

Terug
Bovenaan Onderaan