Ik heb de hammam By Sophia bezocht in Tanger.
450 MAD voor 1 uur hammam en 450 MAD voor 1 uur massage, telkens met andere meid.
De hammammeid sprak amper Engels of Frans en had een soort van zwart zwempak/wielertenue aan, had zware acne maar was voor de rest best mooi. De hammam is een zeer ruwe scrubbeurt. Op het einde beginnen de veel te lange en absurde onderhandelingen. Ik ben maar tot 500 MAD geraakt voor een handjob. Veel te duur als je er de 450 MAD van de hammam bijtelt. 950 MAD = 85 euro! De handjob was bovendien heel ruw maar all access. Ik heb haar wielertenue opzijgeschoven en uitgebreid met haar borsten en poes gespeeld en diep anaal gevingerd, maar het was telkens weer met agressief onderhandelen van haar kant, wat de sfeer totaal verziekte.
De massagemeid was dan weer een poeslieve maar manipulatieve schoonheid die goed Frans sprak. Mijn humeur was tegen dan diep onder nul, dus heb haar gewaarschuwd dat ik niets meer hoefde. Ze had het door en liet haar absurde prijs van 1000 Mad voor een handjob meteen zakken naar 500. Toen ik zelfs dan nog weigerde, bleef ze aandringen en vroeg of ik 500 zou betalen als ze erin slaagde mijn humeur te keren en me op te winden. Dat vond ik wel een leuk idee, dus ik ging de uitdaging alsnog aan. Toen volgde zeer erotisch gekronkel, waarbij ze zich volledig uitkleedde en een prachtlijf onthulde, met kleine maar stevige borstjes en een ronde, superstrakke kont. Ze heeft me zonder onderhandelen bare gepijpt, en ik kon haar uitgebreid vingeren in poes en kont. Achteraf probeerde ze me te lokken om 's anderendaags terug te keren voor anaal voor 800 MAD + 450 voor het huis. Eens buiten sloeg ik mezelf voor het hoofd dat ik 1900 MAD of 180 euro had uitgegeven voor 2 handjobs. Maar hop, weer een buitenlandse wandelervaring erbij (15 and counting).