- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/pijpen-zonder-condoom-de-beste-pijpbeurt.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Pijpen zonder condoom, De beste pijpbeurt
Super sexy en altijd geil om te ontspannen met mijn diepste fantasieën.Ik doe “deep throat”, 69, alle mogelijke erotische
www.redlights.be
Ongeveer een jaar geleden deze dame eens gaan uitproberen in Heist op den Berg . Recensies schrijven was toen niet mogelijk wegens covid.
Ze ontving toen in een huis in het centrum van Heist op den Berg .
Afspreken ging vlot ,
Daar aangekomen kon ik parkeren voor de deur. Aangebeld en de dame die de deur open deed lijkt volgens mij het meest op de 2de foto van de advertentie.
Er was toen nog een andere dame aanwezig want het was een beetje over en weer geloop vooraleer ze de deur van de kamer sloot en we aan het spel konden beginnen.
In details ga ik hier niet treden omdat het even geleden is maar wat ik er nog van herinner is dat pijpen en sex voldoende was , vingeren en kussen kon niet en klaarkomen kon op haar kont.
Ze adverteert met pijpen zonder condoom , pijpen was met condoom toen , corona was toen de reden .
Persoonlijk voor mij niet voor herhaling vatbaar omdat de klik er niet echt was .