• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Marissa, Sixsens, Lemiers

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
18
07/07/24
23
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Marissa. Hmmmm. Wat een beauty.

Nadat ik gekamerd had met Mirabel (zie andere recensie) wou ik eerst ff wat eten. Op het terras was het lekker druk. Paar dames waren wat aan het rondkijken en blijkbaar aan het jagen. Maar dat is niet mijn ding. Dus ik ga lekker eten en kijk eens rond. Bij de bar zie ik opeens een oogverblindende dame staan. Ik had haar ook al op de gang zien lopen. Ze keek niet echt rond, was niet nadrukkelijk aanwezig. Ik dacht: dat is een poging waard. Op naar haar en ondanks dat ze in eerste instantie beetje afstandelijk overkwam raakten we heel leuk in gesprek en hebben we aardig wat gelachen. We hadden wel een klik qua humor en zelfspot. Gevraagd of ze wou kameren. Dat was prima, maar gaf duidelijk aan dat ze niet alles deed en iets meer vroeg dan anderen. Top. Ik gaf mijn wensen aan, zei haar grenzen. Op naar de kamer, deze beauty wou ik niet laten lopen ondanks dat ik niet helemaal mijn wensenlijstje gevuld kreeg.
Op naar de kamer. Mooi rond bed. Ik was al snel ontdaan van kleding en liep naar haar toe om haar kanten jurkje van haar schouders te laten glijden. 'Do you like what you see?" Ehm. Mijn hemel. Wat een lijf.
Direct onto business en inderdaad deed ze meer een GFE achtige experience zoals ze verteld had. No problem at all. Lieve, fijne, rustige blowjob. Strelen over haar fantastisch lijf. Superheerlijk klaargekomen in missionaris terwijl we elkaar aankeken. Ik bleef nog wat onrustig naschokken en daar moesten we wel weer om lachen =)

Topmeid. SUPERlijf. Als je een klik met haar hebt kun je lekker met haar lachen. Haar service voor mij was heel lief maar intens van genoten.

Leuk momentje: we kwamen elkaar later op een gang ff tegen en toen stak ze ff haar hand uit ter herkenning met een brede, lieve glimlach en moesten beide weer ff lachen.
PRIMA date.
 
Terug
Bovenaan Onderaan