Recensie Marissa, Antwerpen, Verversrui 12/1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Vaste klant
101
16/06/23
192
52
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
13 juni '24 gehad. Wauw! Wat een schatje. Marissa is erg jong, maar helaas kan ze zo slecht Engels dat ik er niet achter kon komen hoe oud ze is! Maar ik zou zeggen 19 of 20. Het was denk ik wel haar eerste dag. Haar collega deed het woord toen ik informeerd "50 euro, 20 minutes" en hoe kan ik nee zeggen tegen zo'n schoonheid.

Ze is Roemeens, getint. Klein, slank, prachtig knap gezichtje. Lang zwart stijl haar. Mooie kleine ronde tietjes en klein rond kontje. Helaas gaat de communicatie dus moeilijk, en toen ik vroeg om me te pijpen zei ze "only sex!". Nou ja, ik wilde haar zo graag neuken, en ervaring met zulke newbies is toch dat het pijpen niets voorstelt. Ze trok lekker aan m'n pik met wat gel en ik werd snel hard, terwijl ik haar heerlijke tietjes betaste. Voordat ik hem in haar stak, zei ze "please, no hurt me!", dus ik bereidde me voor op een voorzichtige, moeilijke neukpartij. Maar niets was minder waar, het leek echt wel of ze er van genoot! Vooral van achteren werd ze wild en probeer me leeg te melken. Ik neukte haar keihard. Ik kwam grommend klaar, ze draaide zich om, stak haar duim op en zei "you are very good!". Benieuwd of ze er nog is, de volgende keer, ik zal haar weer nemen dan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan