Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenU bedoeld marian sensuel milf? Ben er ook benieuwd naarHallo, al iemand met deze dame kennisgemaakt? Ziet er in elk geval top uit.Marion
Details?Foto's zijn m.i. redelijk oud. Niet een grote afknapper maar ik had er meer van verwacht.
waar had je meer van verwacht,haar uiterlijk of haar service?Foto's zijn m.i. redelijk oud. Niet een grote afknapper maar ik had er meer van verwacht.
En?ik ga er morgen langs, zal jullie op de hoogte houden!
Perfect omschrevenVoilà dus gisteren geweest...ze is om te beginnen volgens mij 57 ipv 47...vriendelijke madam wel, eerst gedoucht, daarna op bed beland...is ze beginnen pijpen, ni slecht maar ook niet wauw...heb haar dan gebeft en ze kwam in no time klaar...al kreunend en vrij luid moet ik zeggen...daarna geneukt in missio waarbij ze ook aangaf dat het lekker was , zo van" oh ja die zit perfect en voelt goed aan"...Cd volgespoten en daarna wat naast mekaar gelegen...babbelt wel graag...dan is ze opnieuw beginnen pijpen en heb ik haar opnieuw klaargebeft met opnieuw hevig gekreun en bijna roepen toen ze klaarkwam...heb haar daarna langs achter eens hard afgeneukt wat ze duidelijk kon smaken...ze zei "pak me maar eens goed hard".Dus al bij al ni slecht maar geen herhaling voor mij
Zit nu in knokke heist, fotos zijn zeer oud is zeker 65, en paar maten extraYep. Bij Oost-Vlaanderen-Algemeen was er ook al naar gevraagd de laatste dagen. Zelfde opmerking qua leeftijd. Op de foto's afgaande wel zin in maar als die al 10 á 15 jaar oud zijn ; Dan zal de date zelf toch wel tegenvallen ben ik bang.
Hey je zegt dat je ze op het einde langs achteren hebt gepakt. Was dat dan anaal.Voilà dus gisteren geweest...ze is om te beginnen volgens mij 57 ipv 47...vriendelijke madam wel, eerst gedoucht, daarna op bed beland...is ze beginnen pijpen, ni slecht maar ook niet wauw...heb haar dan gebeft en ze kwam in no time klaar...al kreunend en vrij luid moet ik zeggen...daarna geneukt in missio waarbij ze ook aangaf dat het lekker was , zo van" oh ja die zit perfect en voelt goed aan"...Cd volgespoten en daarna wat naast mekaar gelegen...babbelt wel graag...dan is ze opnieuw beginnen pijpen en heb ik haar opnieuw klaargebeft met opnieuw hevig gekreun en bijna roepen toen ze klaarkwam...heb haar daarna langs achter eens hard afgeneukt wat ze duidelijk kon smaken...ze zei "pak me maar eens goed hard".Dus al bij al ni slecht maar geen herhaling voor mij
Hey Chopperke,Neen Anaal doet ze nietHey je zegt dat je ze op het einde langs achteren hebt gepakt. Was dat dan anaal.