Recensie Marina, Bussum 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MrCasual

Newbie
16
06/02/24
10
2
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1389592-marina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag een bijzondere ontmoeting met Marina:

Bij binnenkomst was het inderdaad de dame van de foto's. Knap, grappig en best aardig. Maar daarna werd al snel duidelijk dat het geen topdate zou worden. Spullen werden gepakt, condoom alvast uit de verpakking, aanraken mocht nauwelijks.

Even snel pijpen (redelijk maar zonder gevoel) moest de daad bij het woord gevoegd worden. Een opmerking dat ik een uur geboekt had en geen haast en graag rustig op wilde bouwen, werd in de wind geslagen. Ik kwam hier toch voor? De daad zelf was ook lastig. Ik was te groot geschapen en überhaupt moest er heel snel naar een hoogtepunt toe gewerkt worden. Vragen om wat rustiger aan te doen werden niet gewaardeerd, maar daarbuiten was het contact dan wel weer vrij gezellig. Kussen kon alleen kort op de mond, maar absoluut niet op haar lichaam. Ze was hypersensitief en daarom was dit niet fijn. Na een paar posities te hebben geprobeerd omdat ze het duidelijk snel wilde afmaken en ik wilde proberen het wat meer als gfe te laten voelen, toch maar besloten er een eind aan te maken. Want het was duidelijk dat het er niet gezelliger op zou worden.

Dus na 20 van de 60m was het alweer klaar. Daarna ging ze op de bank zitten en stak een sigaret op. Ik ben er op een gegeven moment maar naast gaan zitten en toen hebben we eigenlijk een heel leuk gesprek gehad. Waar eens te meer duidelijk werd dat het echt wel een leuke, aardige en interessante dame is.

Maar het werd ook duidelijk dat ze het echt voor het geld deed maar er verder zelf weinig plezier of gevoel bij heeft/wil hebben. Het is de snelste weg om haar familie een goed leven te bieden. Dat is natuurlijk haar goed recht maar niet helemaal waar ik naar op zoek was.

Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens. Daarom ook deze gebalanceerde recensie. En yes, ik had de eerdere ervaring (eigenlijk maar 1) gezien maar omdat twee ervaringen meer zeggen dan 1, en het delen van ervaringen over het algemeen gewaardeerd wordt leek het toevoegen van een tweede ervaring me de moeite waard.

Overigens was hier op het oog geen sprake van armoede maar vooral een slimme en gedreven vrouw die bewust voor dit werk gekozen heeft. Helemaal niks mis mee natuurlijk!

Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1389592-marina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Marina afgelopen week bezocht.
Na de locatie doorgestuurd gekregen aangebeld. Open gedaan werd door Marina. Foto's kwamen overeen met de dame. In het echt vis ze zelfs slanker. Tatoeage kwam overeen. Na korte pijpbeurt was het on top or doggy. Geen tongzoenen of beffen. Beffen vind ze niet prettig. Doggy gedaan en kwam vrij snel klaar. Stond met 15 buiten. Herhalingsgevaar niet aanwezig.

Terug
Bovenaan Onderaan