• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Marina, J'aime la Vie, Zwolle 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jan Wandelaar

Newbie
3
09/07/24
3
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.jaimelaviezwolle.com
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op basis van het enthousiasme van anderen op dit forum over Marina heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik een erotische massage van haar geboekt.

Gebeld met J'aime la Vie en ik kon dezelfde dag nog terecht. Erg fijn dat op hun site een agenda wordt gedeeld waarin te zien is wie wanneer aanwezig is.

Eenmaal binnen een praatje gemaakt met de dame bij de receptie en betaald voor 1 uur body to body massage met Marina. Ik werd binnen een paar minuten opgehaald door Marina en volgde haar naar boven.

Mijn eerste indruk van Marina was dat ze een graag een praatje maakt om kennis te maken en om je op je gemak te laten voelen en dat ze er echt zin in heeft om je te laten ontspannen.

Eerst samen gedoucht. Daarna een heerlijke body to body massage gekregen met lekker veel warme olie. Ik merkte dat Marina jaren ervaring heeft, want ze wist heel sensueel precies alle gevoelige plekjes te vinden zonder iets te hoeven vragen. Ze houdt ervan om het rustig op te bouwen en je een beetje te teasen.

Voor het omdraaien merkte ze al dat ik positief reageerde op strelen van mijn anus. Na het omdraaien kwam hier meer focus op en uiteindelijk heeft ze heerlijk mijn prostaat gestimuleerd (condoom om vingers) tijdens het betere handwerk. Ik zag nog net geen sterretjes toen ik mijn hoogtepunt beleefde.

Na het schoonmaken werd de resterende tijd nog vol gemaakt met masseren van de voorkant en daarna weer gezamenlijk douchen.

Al met al kan ik Marina zeker aanbevelen. Er was een leuke klik en ze is een gezellige meid. Supervriendelijk en aan alles merk je dat ze het zelf ook leuk vindt om je te verwennen. Meer dan handwerk doet ze niet, maar daar ben ik ook niet naar op zoek. Een echte massagetopper!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan