- BDSM spel
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Soft SM
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 17
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze blonde dame staat al heel lang in de bloedstraat en ik snap niet dat er nog niemand over heeft geschreven, dit is naar mijn mening toch wel een van de meest vrouwelijke en sexy shemales die achter de ramen staat.
Dame is vaak gekleed in een mooi zwart latex outfit waarbij haar grote borsten ontbloot zijn (tepels afgedekt met plakkers), ook vind ik haar een erg aantrekkelijk gezicht hebben, mooie blonde lange haren en heerlijke lippen.
Haar service is goed, ze weet je goed op te geilen en ze kan, mocht je dit willen, heerlijk dominant zijn en goed doorneuken. Haar pik is van een voor mij ideaal formaat.
Ik kan me niet voorstellen dat anderen geen ervaring met haar hebben, dus schrijf die reviews mannen, zo helpen we elkaar!
Dame is vaak gekleed in een mooi zwart latex outfit waarbij haar grote borsten ontbloot zijn (tepels afgedekt met plakkers), ook vind ik haar een erg aantrekkelijk gezicht hebben, mooie blonde lange haren en heerlijke lippen.
Haar service is goed, ze weet je goed op te geilen en ze kan, mocht je dit willen, heerlijk dominant zijn en goed doorneuken. Haar pik is van een voor mij ideaal formaat.
Ik kan me niet voorstellen dat anderen geen ervaring met haar hebben, dus schrijf die reviews mannen, zo helpen we elkaar!