Recensie Marieke, Herentals 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pussy Cat

Stamgast
263
21/11/21
168
28
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vandaag-vanaf-10uur-tot-13-uur.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dit had ik al gevonden van haar… na mijn bezoekje helaas:

Vorige week mijn SLECHTSTE wandelervaring gehad allertijden met Marieke uit Herentals.
Telefonisch besproken wat mijn wensen waren (veel orale sex en als afsluiter golden shower).
Ze klonk veel belovend dus haar een bezoekje gebracht, na afspraak.

Ze liet me binnen op haar appartementje en daar heb ik de verkeerde keuze gemaakt.
Ik zag direct dat ze geen 36j was maar minimaal 10 a 15 j ouder.
Maar het voordeel van de twijfel gegeven… had ik beter niet gedaan.

Ze was zeer snel om het geld te incasseren om vervolgens nog 2 cigaretjes te doempen… kamer zag al blauw van de rook.
En tegelijkertijd had ze meer aandacht voor haar gsm (heeft 3 stuks?) dan voor de klant.
En… ja, ze moest ook nog even wat cigaretjes rollen… kon niet wachten.

De sex zelf was triestig.
Ik mocht haar eerst beffen maar haar foef stonk naar bedorven vis. Dus na enkele likjes duidelijk gemaakt dat ik iets anders wilde.
Stelde ze voor om haar te likken in n andere positie… 🐯
Vervolgens vroeg ze om te neuken… Eu… ik kwam wel voor orale verwenning probeerde ik haar bij te sturen.
Ok, maar laten we eerst nog n cigaretjes roken was haar antwoord. 😡
De slaapkamer stond ondertussen ook al volledig naar de rook.
Dan heeft ze toch aanstalte gemaakt om me te pijpen… in 69 houding. Dus weer die stinkende foef voor m'n ogen.
Ze vroeg als t zalig was… maar had nog maar 2 likjes gedaan…
Dan het signaal dat ze hoogdringend moest plassen.
Samen in de douche…. Ik zittend in de douche… even wachten… wachten… wachten… tja, zal niet lukken vandaag, en ze stapt uit de douche en gaat terug naar de keuken om een cigaretje te nemen… en doet haar kleren aan.
Ja, de date is voorbij hé… zei ze.
Ze vroeg als ik ervan genoten had…???

Vandaar… SLECHTSTE DATE… OOIT!

Deze dame verdient geen enkele ⭐️… en geen enkele klant meer!

Helaas die WHEM ook over het hoofd gezien. Is nog niet eens een recentie waard. Zoenen slecht, pijpen niet gedaan, was wel fris beneden bij mij maar zo droog dat het pijn deed. Voor een uur betaald en na 35á40 min buiten. Misschien gewoon ook omdat ik er geen zin meer in had. Tot de volgende keer zei ze nog 🤣. En ze rookt de ene na de andere ja....terwijl ze niet roker aangeeft op haat profiel. Zeer storend als je niet rookt zoals mij....voor mij ook een van mijn slechtste ervaringen.

Terug
Bovenaan Onderaan