Recensie Marianna/Anabella, Leuven (Aarschot) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michiel

Wandelaar
38
02/03/22
5
6
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-slik-sperma-fontein-vrouw-nieuw-nieuw-nieuw.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik liet me overtuigen door de tekst en foto's die bij het zoekertje te vinden waren. Ze ontvangt dicht bij het station van Aarschot boven een café. 2e maal hier geweest, nu bij een andere dame. Weeral slechte ervaring.. Wilt je snel afwerken ook al heb je voor een halfuur betaald. Locatie te mijden.

Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-slik-sperma-fontein-vrouw-nieuw-nieuw-nieuw.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag langsgeweest bij Marianna.
Ik wou eens kijken of er toevalling geen nieuwe silvia zou zijn aangespoeld. Ik was op zoek naar een goeie deeptroath cum in mouth met rimjob.

Aangekomen een vrouw met serieuze uiers, maar wel 20 jaar ouder. Gekomen voor bj en rimjob, dus wat kon mij de leeftijd schelen.

Ik kan er kort over zijn. Ze wil zsm afwerken. Paar keer gevraagd om kalmer te zijn met haar hand. Basicly neemt ze je eikel in je mond en probeert ze je klaar te trekken. Haar hand paar keer weggetrokken en haar hoofd met mijn voet diep over mijn lul geduwd. Helaas niet van harte. Ben dan maar rechtgestaan, heb haar mondje op een stevig tempo geneukt, zonder heel diep te gaan.
Mezelf op deze manier klaargeneukt en vertrokken.

Geen herhalingsgevaar en geen nieuwe silvia. Zeker niet prijs/kwaliteit.

Rimmen was wel lekker.

Vandaag langsgeweest bij Marianna.
Ik wou eens kijken of er toevalling geen nieuwe silvia zou zijn aangespoeld. Ik was op zoek naar een goeie deeptroath cum in mouth met rimjob.

Aangekomen een vrouw met serieuze uiers, maar wel 20 jaar ouder. Gekomen voor bj en rimjob, dus wat kon mij de leeftijd schelen.

Ik kan er kort over zijn. Ze wil zsm afwerken. Paar keer gevraagd om kalmer te zijn met haar hand. Basicly neemt ze je eikel in je mond en probeert ze je klaar te trekken. Haar hand paar keer weggetrokken en haar hoofd met mijn voet diep over mijn lul geduwd. Helaas niet van harte. Ben dan maar rechtgestaan, heb haar mondje op een stevig tempo geneukt, zonder heel diep te gaan.
Mezelf op deze manier klaargeneukt en vertrokken.

Geen herhalingsgevaar en geen nieuwe silvia. Zeker niet prijs/kwaliteit.

Rimmen was wel lekker.
Enorm bedankt voor deze recentie. Ze stond op mijn lijstje maar nu niet meer. Laat het ons aub weten mocht er een nieuwe Silvia in Leuven zijn (een goeie deeptroath cum in mouth met rimjob).

Terug
Bovenaan Onderaan