- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Ik ben vrijdag 4-11 bij deze maria geweest op de kade kamer 2 paar deuren terug van de coffeeshop. Ik liep al een paar keer langs en mn pik werd al stijf van der dat is meestal een goed teken.Dame is mooi zonnebankbruin tattoes en piercings.Ik heb haar 50 euro betaald ging dus voor standaard. Ze is heel leuk in de omgang ze ging uitkleden en kreeg al een harde. Ze begon mn pik te trekken mn mn tepels strelen ik kon gewoon mn gang gaan en aan der tieten zitten. Ze heeft echt een mooie lijf min punt was wel tijdens pijpen voelde ik haar tanden steeds wat niet aangenaam was. Dus heb haar kort laten pijpen en heb gezegd kom neuken. We begonnen met missio en heb haar benen in me nek gedaan en ben rustig begonnen wat ze lekker vond had ik het idee.daarna zei ze fuck me harder en deeper. Dus toen heb ik haar met lange halen goedoorgeneukt waarop ze steeds om mn kont sloeg en zei deeper. Hier werd ik geil van.daarna lepeltje lepeltje gedaan met aan haar tepels zitten. Vervolgens keihard doggy geneukt en ik kwam lekker klaar. Ze zei you killed me. Tijdens doggy had ze van die diamantjes op der kont soort decoratie. Ik vroeg nog of ze ook extras deed dat kon zei ze. Pzc en beffe kon. Voor de rest tz kon ook als ik vaker zou komen slimmerik whaha. Zal nog wel is heen gaan hopen dat het pijpen dan beter afgaat.ze kwam uit albanie vandaan