Nog een keer bij Casa Cherda en nog niet teleurgesteld.
Ik zie die Dominicaanse Maria al heel lang in de ingang maar was ik nooit met haar gegaan.
Dit keer wel en wow wat een lekkere dame.
In de kamer we beginnen langzame te kussen, ik vind haar schattig en lief. Stukje oudere mischien 50+ maar dat hou ik van.
Grote borsten grote kont grote feestje.
Mijn vriend was keihard en wil haar kont voelen, ze komen dichtbij en Maria weet was ze moeten doen.
Na een stukje tijd die ik mijn hand tussen haar benen, ze was al een beetje nat. Dan weet ik daar moet ik zijn.
Ik kus haar overal en begint haar langzaam om te proeven. Ze ruikt en smaakt lekker.
Ik neemt mijn tijd et ze word sappig nat van. Ze lichaam word niet meer stil en af en toe doet ze haar handen boven mijn hoofd , code voor je moet niet stoppen.
Ze was so nat geworden dat af en toe moet ik mijn vol mond leeg maken, alle lekkere sap terug naar zender
.
Bedden was so goede gedaan tot dat ze klaarkwam, volgens mij een kwartiertje.
Dan beetje pijpen met passie, en dan die grote feestje.
Lekker om te pompen, eerste in missio, voelt beetje als GFE (maar niet alleen als ik binnen was). Benen breede apart gedaan en dieper en dieper, ze is nog goed strak. Ze is vrij flexible voor de haard neukers.
Na een tijd moet ik van haar dikke komt genieten, doggy style, echt een stuk dat ik gek van wordt.
Kan niet meer inhouden, cd vol gemaakt, en ik neem mijn tot ik vol uitrekken.
Beetje liefde, kussen, wassen, en ons tijd was op.
Ja, een winnaar, ik ga zeker terug.