Recensie Maria, Antwerpen, Villa Tinto 16 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

drben

Stamgast
Forumpionier
366
03/07/21
287
31
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maria is terug. Voorheen had ze altijd natuurlijk zwart haar, nu meer blond. Er zitten wat corona kilo's aan, maar dat maakt haar niet minder aantrekkelijk. Die kont is nog steeds mooi rond en ze heeft ferme D sili's. Ze is makkelijk te herkennen, zit vrij op haar foon te turen en ze geeft de omgeving weinig aandacht. Pijpen is functioneel, maar goed genoeg. Beffen in 69 en doggy is erg lekker. Voor rimmen was ze wat schuw, maar dat was maar heel even. Bovenop in de kikker stand (benen naar voor) met die grote bungelende bollen boven je is hemels. Klaarkomen duurde dan ook niet al te lang.
 
Ik ken deze Maria nog uit een ver verleden. Ze zit toch al zeker een 4 tal jaren in VT. Ik vraag me af of zij nog zoent? Ik herinner me bij mijn allereerste bezoekje - Maria was toen nog een rookie - dat we lekker hebben zitten zoenen. Dat was zonder meerprijs. Sex was niet top en hoewel onervaren was Aitorreke gecharmeerd door haar vriendelijkheid en puurheid als een ruwe diamant. Daarna zag ik haar vaker ongeïnteresseerd en somber zitten en ben ik afgehaakt. Misschien is het haar manier om de foorapen weg te houden. Toch jammer want door zo voorover gebogen te zitten, zie je niets van haar rondingen...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan