Recensie Maria 1,80 Leuven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

adventure2

Newbie
10
17/07/22
4
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Voetfetish
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/maria-180/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Prima date. Zag er goed uit op foto's, maar nog beter in het echt. Wat een lijf! Had gevraagd om nylonkousen, had ze ook aan. Vriendelijke ontvangst. Vroeg als voorspel of ze aan mijn tepels wou zuigen. Haar ook nog wat gespankt, aan haar voeten gezogen. Kortom veel foreplay en spielerei...

Eenmaal geil haar doggy geneukt. Supermooie billen. Pauze met een beetje small talk dan nog een footjob plus vinger in mijn kont en kwam voor een tweede keer klaar.

Ik post hier niet vaak, maar ben best wel actief. Deze neukpartij gaat in de top vijf van mijn lange carrière als wandelaar. Absolute aanrader.
 
Prima date. Zag er goed uit op foto's, maar nog beter in het echt. Wat een lijf! Had gevraagd om nylonkousen, had ze ook aan. Vriendelijke ontvangst. Vroeg als voorspel of ze aan mijn tepels wou zuigen. Haar ook nog wat gespankt, aan haar voeten gezogen. Kortom veel foreplay en spielerei...

Eenmaal geil haar doggy geneukt. Supermooie billen. Pauze met een beetje small talk dan nog een footjob plus vinger in mijn kont en kwam voor een tweede keer klaar.

Ik post hier niet vaak, maar ben best wel actief. Deze neukpartij gaat in de top vijf van mijn lange carrière als wandelaar. Absolute aanrader.
Heeft ze grote voeten en is ze goed in het geven van een footjob
 
Prima date. Zag er goed uit op foto's, maar nog beter in het echt. Wat een lijf! Had gevraagd om nylonkousen, had ze ook aan. Vriendelijke ontvangst. Vroeg als voorspel of ze aan mijn tepels wou zuigen. Haar ook nog wat gespankt, aan haar voeten gezogen. Kortom veel foreplay en spielerei...

Eenmaal geil haar doggy geneukt. Supermooie billen. Pauze met een beetje small talk dan nog een footjob plus vinger in mijn kont en kwam voor een tweede keer klaar.

Ik post hier niet vaak, maar ben best wel actief. Deze neukpartij gaat in de top vijf van mijn lange carrière als wandelaar. Absolute aanrader.
Mooie recensie!
Boeiend verhaal ook...
 
Terug
Bovenaan Onderaan