- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/margot-heeft-stijl.html
- Totale kosten (in euro)
- 270
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Recent verschenen advertentie op RL nieuwe dame bij PG Wommelgem. Paste helemaal in mijn idee. Vlaams, 29, en werkt normaal maar één dag in de week en dan slecht paar uurtjes. Bleek bij toeval vandaag ook nog in de middag aanwezig dus...
Ja dit is een heel mooie verschijning. Superlief. Ze werkte inderdaad nog maar recent bij PG.
Had voor 1.5 uur geboekt zij gaf aan dat ik daarmee de eerste was normaal vooral klanten voor halve uurtjes. Deze 1.5 uur gaf tenminste wat kans tot een beetje contact en de mogelijkheid elkaar wederzijds te verwennen. Dat was voor haar prima ging hier totaal in op en haalde haar hoogtepunt voordat van mij. Zijn dan heerlijk lang IMC verder gegaan echt GFE gewijs tot ik ook op een zalige manier mijn hoogtepunt haalde. Even in elkaars armen tot rust gekomen waarna zij aanbood massage te geven, zalig!!
Herhalingsgevaar jazeker heb ineens voor volgende week gepland dan 2 uurtjes.
Kan haar echt aanraden
Ieder uiteraard zijn manier maar tussen ons klikte het prima maar verwacht dat dit voor heel wat andere klanten ook zo zal zijn.
Ja dit is een heel mooie verschijning. Superlief. Ze werkte inderdaad nog maar recent bij PG.
Had voor 1.5 uur geboekt zij gaf aan dat ik daarmee de eerste was normaal vooral klanten voor halve uurtjes. Deze 1.5 uur gaf tenminste wat kans tot een beetje contact en de mogelijkheid elkaar wederzijds te verwennen. Dat was voor haar prima ging hier totaal in op en haalde haar hoogtepunt voordat van mij. Zijn dan heerlijk lang IMC verder gegaan echt GFE gewijs tot ik ook op een zalige manier mijn hoogtepunt haalde. Even in elkaars armen tot rust gekomen waarna zij aanbood massage te geven, zalig!!
Herhalingsgevaar jazeker heb ineens voor volgende week gepland dan 2 uurtjes.
Kan haar echt aanraden
Ieder uiteraard zijn manier maar tussen ons klikte het prima maar verwacht dat dit voor heel wat andere klanten ook zo zal zijn.