- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op gezicht
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-milf-thuis-camper-ontvangst_7064488
- Totale kosten (in euro)
- 75
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Gisteren bij een heerlijke oudere vrouw geweest. Dame is zoals je buurvrouw die je graag eens zou willen doen. Leeftijd is tegen de 60 en qua figuur normaal tot vol met heerlijke borsten.
Ze ontvangt in een Camper en het verloopt allemaal heel relaxed en natuurlijk. Bij binnenkomst gelijk tongzoenen, handen die het lichaam verkennen. Daarna gaat ze door haar knieën om te pijpen, afwisselend van likken naar deepthroat met mijn handen op haar hoofd. Vervolgens over haar borsten klaar gekomen. De 2e ronde begon met 69 waarbij ik haar kut heerlijk kon likken en vingeren. Daarna dame op haar rug, benen in mijn nek en hard neuken. Ze gedroeg zich als een echte gewillige slet! Alles bewoog in en aan de Camper
Ze ontvangt in een Camper en het verloopt allemaal heel relaxed en natuurlijk. Bij binnenkomst gelijk tongzoenen, handen die het lichaam verkennen. Daarna gaat ze door haar knieën om te pijpen, afwisselend van likken naar deepthroat met mijn handen op haar hoofd. Vervolgens over haar borsten klaar gekomen. De 2e ronde begon met 69 waarbij ik haar kut heerlijk kon likken en vingeren. Daarna dame op haar rug, benen in mijn nek en hard neuken. Ze gedroeg zich als een echte gewillige slet! Alles bewoog in en aan de Camper