Recensie Margarita 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
10/05/24
30
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Als er gedanst wordt en je vraagt de naam van de meest sexy danseres….. dan is het Margarita. In het weekend met een kapsel waar veel werk in gestoken is, tijdens de week mooi glad gekamd. Genoeg verschil voor mij om ze eerst niet te herkennen maar als ik ze iets later zie zitten gokken weet ik dat het de dansqueen is.

Leuk praatje en even probeert ze te kijken hoe groen ik ben met wat hoge prijsvoorstellen maar toen ze doorhad dat ik ondertussen het groen heb weggewassen tot het SS package gekomen voor een tientje meer dan zou moeten. Maar ik was in een gulle bui en haar sexy dansmoves zaten nog op mijn netvlies gebrand dus wij naar de kamer.
Van een GFE verwacht ik nog een stuk meer maar het was zeker niet het afstandelijke van sommige van de jonge dames….
De wedstrijd tongzoenen probeerde ze vooral te laten doorgaan op mijn helft en alleen met haar voorlinie dus kan beter maar ik beoordeel het als ruim voldoende.
Pijpen was bovengemiddeld , ze keek zeer veel in de spiegel tijdens het pijpen en mijne kleine Jef is niet zo imposant dat ze daar naar aan het kijken was dus wat ze zo nauwlettend in het oog hield, who knows. Het was zeker niet storend maar ik vond het wel grappig.
Tijdens het neuken was ze zeker geen starfish maar er zijn dames met meer inzet.
Alles bij elkaar genomen een goede ervaring en zal zeker nog wel eens herhaald worden als ze weer eens met haar sexy heupen wiegt, maar komt niet in mijn lijstje voor Miss Sixsens 2024.
Het enige echte minpuntje is dat ze na afloop weer haar sigaretje rookte op de kamer

Terug
Bovenaan Onderaan