WHEM Mara (hot woman), Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
T is een enorme tante die denk ik last heeft van haar eigen omvang gezien het hijgen en zweten dat ze doet, ze spreekt geen woord Nederlands of engels en alles gaat via translat en veel is nononono. verder is de massage wel oke kan ze redelijk pijpen, dit doet ze staand naast de massage tafel dus je kan ondertussen nergens bij zo ie zo nie omdat t meeste ingepakt is en blijft
ze ontvangt in een soort kantorenpand in rotterdam west tegenover de euromast en chinese boot , daar is zon dubbele hefbrug nou daar dus er loopt veel volk voor de deur in en om t pand dus weinig discreet t was geinig maar niet voor herhaling vatbaar

Ja dat was echt mijn ervaring, toen was ze nog wel net begonnen dus misschien nig wat voorzichtiger , ik vond haar heel groot oke wel aardig maar ze heeg als een postpaard en liep te zweten als een otter.ze had via transalate een heel verhaal dat ze met een kerel naar nl was gekomen en die bleek een ander te hebben en toen kon ze niet meer terug naar brazilie en weet ik t wat en dit was het enige waar ze geld mee kon verdienen dus opzich nog triest als t zo is

ik vond ook de locatie wat minder , de kamer nou ja wat je nodig hebt is er een tafel en een bed maar t is een soort kantoor pand waar je doorheen moet en ik vond het wat on-discreet, en de massage wat met een soort rollertje met puntjes en ik weet t niet maar wellicht is t nu beter en is ze wat soepeler of wanhopiger

Ja dat was echt mijn ervaring, toen was ze nog wel net begonnen dus misschien nig wat voorzichtiger , ik vond haar heel groot oke wel aardig maar ze heeg als een postpaard en liep te zweten als een otter.ze had via transalate een heel verhaal dat ze met een kerel naar nl was gekomen en die bleek een ander te hebben en toen kon ze niet meer terug naar brazilie en weet ik t wat en dit was het enige waar ze geld mee kon verdienen dus opzich nog triest als t zo is

ik vond ook de locatie wat minder , de kamer nou ja wat je nodig hebt is er een tafel en een bed maar t is een soort kantoor pand waar je doorheen moet en ik vond het wat on-discreet, en de massage wat met een soort rollertje met puntjes en ik weet t niet maar wellicht is t nu beter en is ze wat soepeler of wanhopiger
De massage met het rollertje is idd nog steeds. De kamer is idd ook wat minder. Staat nauwelijks wat. Een bed , een bank een massagetafel en een raar douchehoekje. Mee ris het niet. Wel mooi uitzicht op de euromast en de chinese boot :cool:
Communicatie is idd ook een punt, maar ja ook wel lekker rustig zo *LOL*
Dat nonononono heb ik niet ervaren ( zie mijn recensie over haar) Ik kon gewoon alle met haar doen wat ik wilde. Ze squirt en en met 4 vingers had ze ook geen probleem en dat ging best wel hard. Het is ook niet mijn type, zeker niet als je aan een braziliaanse denkt ,maar op de eoa manier neig ik er toch naar om haar binnenkort nog eens goed te gebruiken.

Misschien was ze in t begin voorzichtig, wilde absoluut niet zwanger worden want ze had al een dochter zei ze en die zou in december naar nl komen. En misschien dat ze nu wat ingewerkt is en een breder 'assortiment' aanbied ? Geen idee , t pnd waar ze ontvangt vond ik apart net een kantoorgebouw en ik vond het wat minder discreet daar in tegen niemand die me daar kent maar toch, kamertje zelf sja een bed en massage tafel meer heb je niet nodig , wasbakkie zou fijn zijn en die douche cabine heb ik me niet aan gewaagd die is zo klein daar stap je niet in - die trek je aan, en als dat ding omflikkert of zo nou nee , moi wellicht moet t ook nog is proberen als ik t zo lees

Wandelaars : Iedereen vraagt om haar nummer, ook in privé berichten. Dat heb ik 1x gedaan en ze heeft toen aan de beller aangegeven (voorlopig) dit werk niet meer te doen. Op zich vreemd want ik kan gaan wanneer ik wil. Ze heeft me echter gevraagd haar nummer voorlopig niet door te geven en dat respecteer ik dan ook. Ze gaf aan gewoon SJ in de gaten te houden.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan