Wie heeft ervaring met deze hete latina die op SJ adverteert?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe massage met het rollertje is idd nog steeds. De kamer is idd ook wat minder. Staat nauwelijks wat. Een bed , een bank een massagetafel en een raar douchehoekje. Mee ris het niet. Wel mooi uitzicht op de euromast en de chinese bootJa dat was echt mijn ervaring, toen was ze nog wel net begonnen dus misschien nig wat voorzichtiger , ik vond haar heel groot oke wel aardig maar ze heeg als een postpaard en liep te zweten als een otter.ze had via transalate een heel verhaal dat ze met een kerel naar nl was gekomen en die bleek een ander te hebben en toen kon ze niet meer terug naar brazilie en weet ik t wat en dit was het enige waar ze geld mee kon verdienen dus opzich nog triest als t zo is
ik vond ook de locatie wat minder , de kamer nou ja wat je nodig hebt is er een tafel en een bed maar t is een soort kantoor pand waar je doorheen moet en ik vond het wat on-discreet, en de massage wat met een soort rollertje met puntjes en ik weet t niet maar wellicht is t nu beter en is ze wat soepeler of wanhopiger
Ze adverteert meestal op SJ maar advertentie is nu even offline omdat op vakntie naar Brazilie was. Ze is inmiddels weer terug en naa het werk want he appte mij gisteren. Ze werkt dus vanuit een groot pand nabij de euromast.Wie weet waar ik deze dame kan vinden