jeroen3040
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2502394-mara
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Mara bezocht, haar advertentie en looks spraken mij zeer aan! Ik was in de buurt voor werk en had zin een geile date. Afspraak maken ging vlot via de app, ontvangst locatie was ook prima kon douchen voor en na. Voor pzc en zoenen moest ik extra betalen 50 EUR.
Wat betreft de date, Mara is een pro ze weet wat ze doet lekker teasen met mooie lingerie, gevarieerd pzc en lekker op verschillende standjes seks gehad! Haar booty is wel echt lekker om doggy te nemen Enige min punt vond ik dat ze niet met overgave aan zoenen en tz doet... dat is jammer want je betaald hiervoor wel extra voor. Ik denk dat ik wel opnieuw ga bezoeken. mits ze meer in het midden van het land zou ontvangen.
Wat betreft de date, Mara is een pro ze weet wat ze doet lekker teasen met mooie lingerie, gevarieerd pzc en lekker op verschillende standjes seks gehad! Haar booty is wel echt lekker om doggy te nemen Enige min punt vond ik dat ze niet met overgave aan zoenen en tz doet... dat is jammer want je betaald hiervoor wel extra voor. Ik denk dat ik wel opnieuw ga bezoeken. mits ze meer in het midden van het land zou ontvangen.