Voormalig lid 9359
Wandelaar
- 46
- 12/03/22
- 125
Wie heeft ervaring met deze curvy ebony dame van 23 jaar uit regio Den Haag. Komt eventueel aan huis dus heb ik liever eerst een idee of ze aan te bevelen is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je het nog geprobeerd want ik wil eind deze maand afspreken met haar? Maar weinig zin in een dame die steeds om meer geld vragen nadat ik mijn afspraak ben nagekomenHelder verhaal. Bij vraagt ze 150 voor een uurtje. Maar kennelijk is het beter om met haar af te spreken in een hotel. Misschien toch maar eens uitproberen.
Ik heb nu contact met haar en wil afspraken maken over de mogelijkheden en wat het kost maar krijg niet echt duidelijkheid! Maar wat bedoel je precies met wereldvreemd? En is dat zo'n meisje die aankomt en dan in discussie gaat over de afspraken en wat het moet gaan kosten? Hoop op reactie van dan kap ik het af geen zin in gezeikGolddigger eerste klas. Dure dame, afhankelijk van wat je wil. Een beetje wereldvreemd. Zal met middelengebruik te maken hebben.
Wel erg lekker, mooi lichaam en veel mogelijk, maar na de eerste date komt komt ze haar afspraken niet meer na en blijft maar zeuren om geld met allemaal smoesjes en beloftes.
Bij mij kwam ze alleen langs met OV en verder niks mis mee. Had haar zelfs maar een lift gegeven na afloop.
Kortom: leuk en lekker voor een keertje (als je sterk in je schoenen staat) en verder niet.
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld nu en ik herken mij ook in het gevoel wat je erna had, ook een paar x gehad! Maar top en bedankt ik ga een afspraak maken!Nee, wereldvreemd als in: nogal naïef en middelengebruik. Verder is ze meegaand en gedienstig, zelfs lief, zolang je maar betaalt. Toen ik haar weer afzette had ik zo'n gevoel van "als dat maar goedkomt". Had een beetje met haar te doen, achteraf (toen ik niet meer met mijn l*l nadacht). Wel een prachtige verschijning als je van exotisch houdt.