WHEM María, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze zitten nu in Voorburg, groep of 5 Colombiaanse vrouwen in een leeg apartement met een kamer met bed. Ik weet 99% zeker dat Isabelle (6678048) bij haar in het appartement zit.

Toen ik vandaag aankwam was ik iig blij verrast, Maria is idd het meisje van de foto's, lekkere siliconen neptieten en kont. Er is wel wat photoshop te pas gekomen aan haar buik, maar goed. Daar houdt het positieve gevoel verder wel redelijk op. Matige pijpsessie. Tijdens het neuken de hele tijd handje ertussen om te voorkomen dat ik te diep ging. Baby come, baby come. Toen dat gebeurd was waren we nog niet halverwege het uur waarvoor ik betaald had. Maar een 2e keer kon echt niet meer, legde ze door de telefoon uit, want ze was moe van haar reis vandaag. Douchen kon alleen na lang aandringen. Uiteindelijk stond ik na 35min buiten terwijl ik voor een uur betaald had. Herhalingsgevaar 0. Dit soort Colombiaanse dames in een reizend circus ga ik voortaan mijden, ze mogen dan wel mooie konten hebben, maar de service is vrijwel altijd een onvoldoende, zeker voor de hoofdprijs

Laatst bewerkt:
Een maandje geleden had ik een afspraak met haar.
Omdat het in de avondspits was en ze net in een uithoek van de Haag zat was het een drama om er te komen.
Toen ik voor de deur stond kreeg ik geen reactie meer.

2 uur later wel een bericht met excuses..
Ze was in slaap gevallen.
Het is toch wat met die latinas.
Zelfs als ze 200 euro kunnen verdienen kunnen ze niet wakker blijven.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan