Recensie Manu, Arnhem (Amsterdam, Utrecht) 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Patience

Wandelaar
Forumpionier
53
04/07/21
74
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1686074-manu
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jeetje, waar moet ik beginnen... Aan de ene kant wil ik haar het liefst voor mezelf houden, maar tegelijkertijd hoop ik dat ze lang blijft en steeds weer terugkomt en daar heeft ze een reden voor nodig :).

Ik ben er net geweest, het was een buitengewone ervaring. We hebben als bezetenen van elkaar genoten. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar dit was pure harmonie. Geen seconde verloren. Elke aanraking was perfect, elke ademhaling volledig benut en geen enkel geluid was verkeerd. Alsof we voor het eerst seks hadden, maar ook alsof het de laatste keer zou zijn. Ze kon niet van me afblijven, ze genoot er duidelijk van. Ze is goed, heel goed. In alles. Maar haar pijpkunsten.... 🤯 die wil ik zeker apart benadrukken: fenomenaal.

Ze ziet er heel goed uit. Haar lichaam is werkelijk heel lekker. Voor mij het perfecte plaatje.

Alles wat ik heb gedaan zat in de prijs, CIM ook maar dat hebben we niet gedaan. Anaal doet ze ook maar wel €100 extra.

Het was de perfecte date. Eentje die ik nooit zal vergeten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1686074-manu
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat ik de reviews van @Patience zeer waardeer en betrouwbaar acht, heb ik een keer zonder aarzelen contact opgenomen met Manu. Meestal doe ik wat zorgvuldiger voorwerk, maar ik durfde het zo wel aan. Dat was een goede zet, wat een geweldige tip!

Eigenlijk alles met Manu ging soepel: ze reageert snel en duidelijk op appjes, heeft een goed bereikbare en anonieme locatie en vraagt een redelijke prijs. Aangekomen in het appartement werd ik direct geconfronteerd met alles wat ik prettig vind. Een schone en comfortabele omgeving, een hartelijke dame met oogverblindend uiterlijk en ook nog een een hartelijk en warm ontvangst. Niks geen klok of haast, er stond een heerlijk glas wijn klaar. Een dubbel gevoel, want eigenlijk wil je haar natuurlijk direct bespringen, maar het heeft ook wel iets om er langzaam naartoe te werken. Even snel een (keurig nette) douche en dan begint als een onweersbui het grote geknal.

Manu is een brok energie die je bijkans verslindt in haar opwinding. Ze pijpt met al het geduld van de wereld en gaat zonder enig probleem tot de wortel. Het is draaien en stribbelen, om maar niet te snel te komen (aanrader), want het neuken wil je echt niet missen. De vonken vliegen er vanaf en ze kan en wil alle standjes doornemen. Geen 'come baby', integendeel, ze remt zelf af om het langer te laten duren. Tussendoor nogmaals een lange pijpbeurt, waarbij ze er voor waakt dat je niet komt, om vervolgens voldaan in een uiterste neuksessie in haar te komen. Haar brede glimlach verraadt dat ze er duidelijk lol in heeft.

Communicatie is niet optimaal - Engels is beperkt - maar je komt een heel eind. Als ik haar goed begrijp is ze nog wel een tijdje in NL, al zal ze wat rondreizen. Ik heb en hou haar in ieder geval op de radar!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1686074-manu
Totale kosten (in euro)
200
Vanmiddag heb ik, mede dankzij de recensie van collega-wandelaar Patience, ook een bezoek gebracht aan Manu. Ik kan me volledig aansluiten bij de bovenstaande reacties. Dit is hoe je hoopt ooit seks te hebben met je geliefde. Bovendien is het gezelschap ook nog eens zeer aangenaam. Absoluut een aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Manu is geweldig, ze is lang, heet en heeft een geweldige kont, ik zou die kont voor elke maaltijd opeten.

Ze levert de geweldige Braziliaanse service, diepe kus, knijpende knuffels, de ontmoeting wordt met de minuut heter en heter. Ze gaf me deze prachtige natte blowjob en toen kon ik mijn glibberige natte penis tussen haar billen schuiven. Erg heet.

Ik kon eerder douchen, maar daarna besloot ik het over te slaan omdat haar collega de douche gebruikte, maar dat was omdat ik niet wilde wachten. Haar vriendin is een klein schattig meisje, ook interessant.

Engels is beperkt, maar dat was geen probleem.

Ik wil 100% terug naar haar als ik kan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1686074-manu
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag geweest bij Manu. Pffff echt lekker dame. Totaal geen tijdsdruk. Betaald voor uur maar ik ben kwartier extra gebleven en ik ben zelf weggegaan. Rustig opbouwen, constant tongzoenen, deepthroat pijpen, meerdere keer klaarkomen en tussendoor en achteraf lekker wijn drinken. Beste date ooit. Ze blijft maar een week in Amsterdam en daarna gaat ze richting Den Haag.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar dagen geleden ben ik bij Manu geweest naar aanleiding van de mooie recensies. En het is absoluut geen straf geweest om een uurtje met haar door te brengen! Wat een ontzettende leuke meid en wat een heerlijkheid in bed.
Het begint al bij de deur waar ze mij meteen minutenlang begon te zoenen, daarna naar de kamer en daar hebben we even een glas wijn gedronken die ik mee had genomen. Even opgefrist en toen een geweldige drie kwartier met haar gehad. Van alles kwam voorbij in die tijd en als liefhebber van gepijpt worden heeft ze dat veel en lang gedaan.

Hopelijk lukt het mij nog een keer langs te gaan voordat ze ergens anders heen gaat!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na alle veel belovende recensies ook een afspraak gemaakt met Manu. Het contact verliep soepel via de app, afgelopen maandag gecontact maar zat zij helaas al vol, en kon ik niet langskomen op haar aangegeven tijdstip, daarom een afspraak gemaakt voor de volgende dag.

Het contact via de app ging in het Engels, en was vrij duidelijk, helaas valt het in de werkelijkheid enigszinds tegen met haar Engels.
Een knappe verschijning, knapper dan op haar profiel. Haar Engels is heel beperkt waardoor de communicatie verre van geweldig was. Hoewel je niet voor de communicatie komt, ervaar ik het wel als prettig als je zo nu en dan zonder iets van een vertaal app kunt communiceren.

Bij binnenkomst volop tongzoenen en al flink teasend bood ze mij een glas rode wijn aan. Weer eens wat anders dan een colaatje o.i.d. een leuke bijkomstigheid en Manu geniet zelf ook volop van de wijn, net zoals velen raakt zij ook in de mood naar meer.

Na eerst volop te hebben gezoend heb ik een korte douche genomen. Manu begon met lekker pijpen, iets dat ze goed beheerst en zeker niet onverdienstelijk was. Ik heb haar vervolgens op haar rug gelegd en heb haar heerlijk weten te beffen.. smaak zijde zacht en had volgens mij recent een full brazilian wax gehad, geen haartje te bekennen. Dat te merken heb ik haar voor het neuken nog even op haar knietjes gezet zodat ik haar heerlijk kon rimmen... echt zalig, ze genoot hier zichtbaar van.

De seks zelf was lekker maar niet bijzonder. qua al gehele experience, de wijn, tongzoenen, beffen, rimmen, pijpen en seks was het beter dan gemiddeld.
Echter denk ik niet dat er herhalingsgevaar voor mij is.

Volgens mij zit ze er idd nog een week, en zou ze in November terug gaan naar Brazilië, waar ze dan in de tussentijd werd mij niet heel duidelijk, ze vond Amsterdam verder erg mooi en komt zeker nog eens terug. Ze ontvangt trouwens met nog een andere dame, vermoedelijk ook uit Brazilië maar die vond ik qua looks minder aantrekkelijk.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1686074-manu
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
10/10 would bang again.

Gaat binnenkort verhuizen naar regio Utrecht maar komt weer terug naar Amsterdam.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1686074-manu
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zonet bij Manu geweest. Ze ontving mij in lingerie met haar mooie lichaam. Na heerlijk tongzoenen begon ze mij te pijpen zonder condoom en hield ik het niet meer en kwam klaar. Ik ga snel terugkomen bij Manu. Heb zelden een dame meegemaakt die zo lekker en zacht en met overgave kan tongzoenen!

https://www.kinky.nl/advertenties/1686074-manu
 
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Ik heb ook een afspraak in Amsterdam gehad en het was heel positief. Ik hoop haar vaker te zien. De details hou ik voor mezelf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan