- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 90 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/ondeugde-manon/
- Totale kosten (in euro)
- 240
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Aangezien NL op slot is en België wel open is was naar wat Belgische huizen aan het kijken en was mijn oog gevallen op Manon. Ondanks alle drukte op de weg (E19) was ik er toch nog ruim op tijd. Na dat ik de auto had geparkeerd en ik me via de voordeur had gemeld kreeg ik te horen dat ik niet binnen kon wachten. dus nog even 15 min. in de auto zitten wachten. Hierna mocht ik wel binnen komen en mocht ik met Manon naar de kamer, hier het bedrag contant gegeven en na dat ze even van de kamer ging om het geld weg te steken kwam ze terug. Even aan de wasbak opgefrist en op bed gaan liggen. Hier hebben we eerst even besproken wat ze wel en niet deed. Geen PZC (om dat mijn voorhuid niet goed over de eikel ging) helaas... Tong zoenen wel, echter zoals in het Algemene topic van Maison d'Amour beschreven staat niet vol. was een beetje likken (maar had dit al verwacht) voor de rest is Manon een leuke mooie en vriendelijke dame, had niet het gevoel dat ze continue op de klok aan het kijken was. Een dingetje viel mij op aan haar zij heeft bijna de hele tijd haar ogen dicht,
Over het roken, ik rook wel een zweem door haar haren. Maar niet in haar mond (of moet door mond water zijn gemaskeerd),
Zal ik terug komen, wie weet.... Ze is zeker leuk genoeg, echter Als NL open is dan ga ik toch weer naar RvP. Misschien een keertje met een film combo in Antwerpen.
over het huis zelf de kamer waar ik op ben geweest zag er netjes uit, echter wel basic met alleen een was bak.
Over het roken, ik rook wel een zweem door haar haren. Maar niet in haar mond (of moet door mond water zijn gemaskeerd),
Zal ik terug komen, wie weet.... Ze is zeker leuk genoeg, echter Als NL open is dan ga ik toch weer naar RvP. Misschien een keertje met een film combo in Antwerpen.
over het huis zelf de kamer waar ik op ben geweest zag er netjes uit, echter wel basic met alleen een was bak.