Nog eens langs mamita (Juli) gegaan. Tatjana opende de deur en we gaven elkaar meteen een diepe tongzoen. Een line-up met 8 dames: Samantha (die van 1.80 m, de leidende figuur in dit huis, inclusief kookwekker), Luciana, Lucy, Juli, Tatjana. De nieuwe dames: Chaquira, Maria en Rocio.
Chaquira heeft lang blond krullend haar, lichte huidskleur mooi figuur en is tussen 40-50 jaar oud, beetje zelfde gezicht als Tatjana. Maria lijkt heel veel op Lucy, 35-40 jaar, halfdonkere huidskleur, mooi slank figuur. Rocio, heeft dezelfde donkere huidskleur als Juli, een prachtfiguur (wel geen Afrikaans kontje) en kort rood gekleurd haar.
Nam een doos pralines mee voor Luciana, omdat zij de vorige keer in het happy hour concept viel en maar 25 euro verdiende voor een halfuur. Voor Tatjana bracht ik het gevraagde artikel voor haar reis van 22 december.
Direct de assertieve en vlammende vraag van Juli: "Y mi regalo?". Dat ben ik, gedurende 2 uur.
Ga niet volledig in herhaling vallen over Juli. Lekker pijpen (toch altijd een tandje hier en daar), is soms wat te gevoelig voor beffen (speeksel kan de vagina flora ontregelen). Massagesessie voor haar.
Opnieuw ongelofelijk hoe zij over alles en nog wat kan meepraten: geopolitiek, sociologische-, politieke- en psychologische kwesties, etc. Een vat vol kennis en intelligentie. Leerde iets nieuws: de dominicanen bezitten naast Spaans en Afrikaans DNA ook Indisch DNA. Juli gaf aan het zeer spijtig te vinden niet te kunnen communiceren met andere klanten.
Op de designstoel aangekomen had Juli veel zin, duurde meer dan een half uur en ze bleef maar gaan. Tot ze zei: "Me corro". Ik was er nog niet en we gingen verder op het bed. Zoals elders al opgemerkt gebruikt ze vaak veel glijmiddel, er was wat te weinig frictie voor mij (ging ze volgende keer rekening mee houden). Condoompje af, penis proper gemaakt met een vochtig doekje en met massageolie verder tussen haar borsten. Lekker likjes en zuigkussen op mijn eikel als ik bovenkwam. Zowel op haar borsten als gezicht klaargekomen.
Juli ging een derde poging ondernemen om mij een aangename massage te geven. Na wat inwrijven met olie zweefde ze met haar vingers over mijn rug en gevoelige delen. Het had wel iets maar niets van een massage. Ze noemde het een spirituele boodschap. Tja, een echte bruja!
Juli gaat rond (na) het volgende weekend 3 dagen op verlof.
Beneden aangekomen nog wat gaan praten, plagen en lachen met de andere meiden. Samantha nam me bij de arm en vroeg: "Staat er geen artikel van mij op het internet?" Nee sorry, nog niet tegengekomen. Blijkt vandaag dat er wel eentje is van @
Franky68
ps: wat is dat met deze website? Constant "Oeps" berichten, bijzonder lang wachten bij het navigeren, zelfs uitloggen duurt een eeuwigheid, aangepaste of compleet verdwenen berichten, vroeg om dit artikel onder de bestaande Juli/July te plaatsen...maar dat lukt niet voor de moderator, etc. Absoluut niet werkbaar.