Recensie Mamita/Juli, Mubuhay Latina Club, (Houthalen-Helchtere) 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jvd

Newbie
18
02/12/21
10
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100 + 50 fooi
Vandaag dinsdagmiddag bij Mabuhay langs geweest. Na aangebeld te hebben werd na 2 minuten de deur geopend en werd ik direct naar de ruimte gedirigeerd waar een 4-tal meisjes klaarstonden. Alle 4 aantrekkelijk en uiteindelijk gekozen voor de slanke Juli.
Prima sessie en nadat ik klaargekomen was nog even een lekkere massage.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week Mabuhay weer bezocht en gekozen voor Juli. Wat een heerlijk lijf heeft ze, stevige tieten en een fantastische kont. Na het wassen ging ze op bed staan zodat mijn gezicht perfect tussen haar borsten kwam. We waren begonnen! Ik heb haar uitgebreid gebeft en zij mij lekker lang en diep gepijpt. Ik was knetterhard en dat vond ze wel lekker! Ze stopte hem tussen haar borsten en ik moest me inhouden om niet te vroeg te komen.
Verschillende standjes kwamen daarna voorbij waarbij ik zacht en hard stoten afwisselde en haar stevig in mijn greep hield. In doggy klaargekomen en het rubbertje weer goed gevuld. Heerlijke date!

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit is toch weer een ontdekking. Vorige week Juli gekozen uit de Dom. rep. en dat was een van mijn beste ervaringen. Ze stond in de line-up met een viertal andere dames, maar ze viel meteen op door haar uitnodigende houding en zeker ook haar figuur. Haar borsten priemden in haar te kleine beha (ze heeft een c, maar niet naturel, hoewel je het echt niet ziet of voelt), schitterend zuivere velletje (zwart) en parelwitte tanden. Niet getwijfeld en haar gekozen voor een half uurtje. Vandaag kon ik geen trio of happy hour nemen omdat ik niet genoeg centjes bijhad.
De hele sessie was ze grapjes aan het maken en aan het lachen, maar ik weet niet steeds waarom omdat mijn Spaans zo goed als onbestaande is. Het was alleszins een prettige partij!
Alles kwam aan bod en ze deed bijna alles wat ik vroeg, alleen anaal vingeren bij haar had ze niet zo graag en heb dat dan ook direct gerespecteerd. Voor de rest tongen met de volle tong, anaal bij mij, 69, poesje likken, vingeren ... En wat een heerlijke meid is dat, alles met een lach!. Ze is begin 30 en ziet er zeker niet ouder uit. Ze gebruikt wel veel glijmiddel wat ik liever niet heb bij het likken, maar geen probleem. Ze heeft me klaargepijpt en ik kon zelfs klaarkomen in haar mondje . Ze verwachtte wel iets minder 'milk' maar ook dat met de glimlach. Ze heeft me nog een massage gegeven (ik was tamelijk snel klaargekomen) en opeens vroeg ze me om haar ook te masseren, wat ik met veel plezier deed (beetje tussen haar benen, lekkere billen ... Klaarblijkelijk genoot ze hiervan, afgaande op haar commentaren en zuchtjes.
Dus beste wandelaars, zeker doen!

Al twee keer genoten van Juli. Waanzinnig figuurtje, flinke voorgevel hoewel moeder natuur hier geholpen is... Heerlijke sex, lekker tongzoenen, oraal examen, geen tijdsdruk, na de daad nog lepeltje-lepeltje liggen, massage etc..

Daarnaast ontzettend vrolijke meid, ik versta er geen woord van maar dat ter zijde.

Herhalingsgevaar blijft.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik denk dat ik vandaag toch bij dezelfde Juli of July ben geweest bij Mabuhay. Ik moest in de buurt zijn, dus ben ik eens op een avond geweest.

De dame zei me dat ze van Cuba is, want hier is iemand die schrijft dat ze van de Dominicaanse Republiek is.

Een lekker goed half uur gehad met deze zwarte parel van dit huis. July is slank, ze ging op een gegeven moment op het bed staan, zodat ik haar tieten kon likken.
Het meisje is zo'n 160 cm groot.

Toen ik was klaargekomen na 2 standjes, pijpen en het nodige aftrekwerk ... dacht ik dat mijn tijd erop zat en ze zei dat ik me moest draaien en ineens kreeg ik nog een stevige massage.

Wat een parel opnieuw, bij Mabuhay.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50+15 fooi
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren in de vroege avond wilde ik eerst naar een ander privéhuis in regio Weert maar de dame die ik wilde bezoeken was nét aan haar vakantie begonnen werd me over de telefoon verteld, dan maar richting Helchteren daar zou ik ongetwijfeld weer goed aan mijn trekken komen dacht ik.

Auto achterom geparkeerd, stond nog 1 auto. Niet Anna maar Monica deed al vrij snel na aanbellen heel vriendelijk de deur open, en met haar in de line-up telde ik 7 dames, Monica staat er altijd goed op, maar de donkere Juli sprong er dit keer echt wel uit, ik had de hoop om Yaris aan treffen maar bij het naar boven lopen met de kleine Juli dacht ik al dat deze dame me niet zou gaan tegenvallen...

Heel vrolijk, dansend, zingend, lachend ging ik met haar naar de kamer, ze vertelde ronduit in het spaans, kon er niet veel van ontcijferen maar ik vroeg waar ze vandaan kwam vertelde ze "Dominica"

Daarna betaald, ze ging het geld naar beneden brengen en haar tas halen, daarna laken op het bed gelegd en naar de badkamer voor de wasbeurt, inclusief mondwaterspoeling.

Op de kamer kwam ze lekker tegen me aanstaan en begon te (tong)zoenen en wederzijds strelen/betasten, en hiermee doorgegaan liggend op bed, haar lekker lijfje verkend, mooie borsten (siliconen gevuld) mooi strak buikje, in het geheel lekker zacht en strak, ik denk dat ze veel aan (bed)sport doet

Even later sommeerde ze me te gaan liggen en begon ze me lekker nat te pijpen en ze stak al snel een vinger in me... ik vroeg om 69 en dat verstond ze wel want ze kwam snel over me heen gekropen en ik begon haar mooie strakke poesje te likken, 69 was erg lekker ging even zo door.

Ze kroop weer van me af en zei "sex ok?" , condoom erom en begonnen in doggy, met een mooi uitzicht op haar lekkere latina achterste, even later ging ze plat liggen en ik bleef in haar lekker doorstoten en ging op haar liggen en kon zo haar in haar nek en op haar wang kussen waar ze schijnbaar wel van genoot. Daarna even missio gedaan toen maakte ze met handgebaren aan dat ze me weer wilde pijpen, condoom eraf en ze begon me weer lekker te pijpen, even later weer 69 en een paar minuten later ben ik geweldig klaargekomen, weet niet precies hoe , handmatig of oraal, want ik kon het niet zien;)
Na alles te hebben opgeveegd voeg ze "massage" en heeft ze me nog even prima gemasseerd (rug/benen/nek)

In december gaat ze op vakantie naar Spanje als ik haar goed heb verstaan.
Ik heb haar nog een fooi toegestopt en afscheid van haar genomen.
Maar wat een toppertje is dit zeg!
Nu snap ik het gezegde "once you go black you never go back" want als ik er terug ga en ze is er weer is mijn keuze snel gemaakt!

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100 + 50 fooi
I like it when a plan comes together, but if it doesn't…start thinking out of the box. Initieel exploratie gebied was te klein in opzet. Als newbie nog veel te leren.

Dus hop eens naar Limburg tegen 130 km/u, lekker met autopilot cruisen en luide muziek op. Daar aangekomen eerst een koffie en stuk taart gaan eten.

Had op voorhand een en ander gelezen qua hygiëne. Daarom voorzien van een groot proper eigen laken en desinfectiegel. Geel gekalkt huis zag er proper uit van buiten, onverharde parking achteraan tussen de boompjes. Was de enige aanwezige. Veroudert interieur en meubilair beneden en het beterde allesbehalve met naar boven te gaan. Eerste deur links…daar weigerde ik naar binnen te gaan: verlengkabel tussen de deur, stuk loskomende plaaster en vochtplekken tegen het plafond. Dan maar naar een ander kamer. Badkamer aan renovatie toe met een vochtig stuk plint en oud bad, maar wel een propere bidet. De brandveiligheid kan hier onmogelijk gegarandeerd zijn beste burgemeester. Prostituee is een erkend beroep, daar gelden dezelfde werkomstandigheden als in andere sectoren beste FOD-economie.

Bij het binnekomen waren er drie latina's aanwezig, om 1 of andere reden vonden ze het normaal dat ik Spaans sprak. De eerste allesbehalve aantrekkelijk, una viejo, de tweede met een lichte huid en mooie vormen, op de derde viel meteen mijn oog. Een donkere kleine latina met stevige gevormde borsten (niet genoeg ervaring om te weten of er siliconen in zitten), mooi lijfje, prachtig lang sluik zwart haar en een guitig snoetje.

Stelde voor 2 uur te nemen (100 euro per uur). 1 uur met de donkere en daarna de lichte voor 1 uur. Volgens wat we konden lezen is er ook een happy hour waar je na 30 minuten kan wisselen van meisje. Een colaatje werd spontaan voorzien.

"Mamita" kwam heel extravert uit de hoek (ADHD of wat dan ook), met schrille bijna krijsende lachjes. Dacht dit is een bruja, dat kan alle kanten uitgaan: betoveren of put a spell on me. Laken op het bed (zij had er ook 1 bij) dan naar de badkamer voor een wasje.

Weinig knuffelen maar telkens van hot naar her, werd er een beetje zenuwachtig van. Uiteindelijk had ik haar, rechtopstaand op het bed, met 1 vinger vast in haar kutje. En dat hebben we 10 minuten blijven doen met goed gevolg. Dan kreeg ik een stevige pijpbeurt met zeer veel variatie. Meer dan voldoende en in lepeltje over naar penetratie, lekker lang zachtjes richting klaarkomen en met haar mooie borsten spelen.

Tijd voor een massage, maar dat was een ramp! Amper olie, belachelijke handbewegingen en op de koop toe overgegaan naar een massage rolletje! Stoppen die handel en schoot zelf aan het werk. 20 minuten uitgebreide massage van kop tot teen. "Mamita" die constant aan het praten en bewegen was, mee aan het zingen met haar muziek en schrille lachjes rondstrooide…zweeg volledig en gaf zich over aan mijn handen- en lichaamsbewegingen.

Tijd om af te ronden maar dat was buiten "Mamita" haar plannen. Plots komt ze terug tot leven, wast mijn penis met vochtige doekjes en begint zowaar aan een tweede pijpsessie, met de gevleugelde woorden: "Yo quiero tu leche". Wat zei je? "Yo quiero tu leche". Had het na de tweede keer pas begrepen. Was niet zeker dat het nog ging lukken, maar liet het los. Extreem stevig pijpen, nog meer variatie, heel het scrotum in behandeling en de volledige 16 cm naar binnen. Na 15 minuten waarschuwde ik haar dat ik ging komen, nu ging ze over naar aftrekken maar bleef met haar uitgestoken tong boven mijn eikel hangen. Ik schoot tegen haar neus, oog en voorhoofd.

Ze kuiste alles proper en zei: "Tu tienes mucho esperma". Was er ook van "verschoten" maar dat noemen ze gewoon een orgasme! Alles leeg!

Opnieuw naar de badkamer en zo waren we 20 minuten overtijd.

De tweede latina hebben we gelaten voor wat het was maar wel een fooi van 50 euro gegeven voor de valse belofte.

Herhalingsgevaar 7,5/10. In een betere infrastructuur en met meer knuffelen zou dat een 8,5 zijn. Hier gaan we zeker en vast terug, het kan niet perfect zijn van bij de eerste ontmoeting. Haar werknaam geef ik dan later door. Prijskwaliteit scoort dit hoog waardoor het maandelijks budget plotseling bijna dubbel zoveel waard is.

Laatst bewerkt:
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren Juli nog eens bezocht in Mabuhay. In de line-up stonden 4 dames, waaronder Juli, Lucy, Tatiana en Camilla. Ik had ze alle vier al eerder gekozen, zodat ik nu eigenlijk lukraak Juli koos. Ik kan niet direct zeggen waarom, misschien omwille van haar mooie balkon :).
En dan het normale werk van bij haar, dat wil zeggen uitstekende service. Ze is echt een zotte doos want hele tijd bezig met praten en lachen, hoewel ik er zelden iets van begrijp. Eerst volop tongen, en dan kwam ze met haar bene gespreid over mij zitten zodat ik haar c-cup (?) vol in mijn mond kon nemen en haar tepels kon bewerken. Dit zijn echt volle borsten (ik zie echt niet dat er is bijgewerkt, zoals een medewandelaar hierboven zegt), die je mooi in je handen kan nemen en ermee spelen. Ik ben er enorm door gecharmeerd omdat ze ook een donker velletje heeft.
Dan ging ze over naar pijpen en trekken waarbij ik op bepaald moment moest afblokken om niet klaar te komen. Ondertussen kwam ze op mij zitten zodat ik haar poesje mooi kon likken terwijl ze mijn piemel verder zoog en aftrok. Ik was vergeten dat ze liever niet een vinger in haar holletje ziet verdwijnen, en ook nu was dat zo (ze trok zonder iets te zeggen mijn vinger weg, wat ik kon appreciëren). Ze wist nog van vorihe bezoeken dat ik graag zelf anaal verwend wordt en ze haalde spontaan een dildo erbij. Ik had me echter niet gespoeld (vind ik toch een minimum als je dat zou willen) en wees dit af. Dat begreep ze niet zo goed, ze probeerde nog eens, maar ik probeerde duidelijk te maken dat ik het deze keer niet graag had. Beetje lachen en verder met zuigen en aftrekken. Op bepaald ogenblik wou ik niet meer rekken en liet ik me gaan, met een kwak sperma op mijn buik. Direct afvegen en dan zei ze dat ze nog een massagebeurt wou geven omdat ze een nieuw massagetool had.
Ok dan, ik denk nog een tiental minuten fijne ontspannende massage o.a. met een massagerol voor de rug, benen. Fijn afgesloten, en zelfs niet intiem geweest wat dus ook fijn kan zijn.
Nog even verfrissen en weer goedgezind naar het werk. Een toppertje!

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
http://club-mabuhay.de/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Besloot woensdag, na 14 dagen, nog eens naar Houthalen aftezakken. In de line-up 4 vrouwen:

1) de grappige latina met lichte huidskleur van vorige bezoek, die bij nader inzien een zeer mooie, grote en sensuele peervormige kont heeft, een ferm stel borsten en een lief snoetje (type Jennifer Lopez). Zie recensie Tatjana.

2) een jonge, zeer lieve en vriendelijke latina (type Gloria Estefan) met een guitig gezicht, zij stelde voor "¿Por qué no nos traes a los 4?",

3) een sympathieke en knappe donkere latina van 1,80m met alles op de juiste plaats,

4) Mamita (Juli).

Mamita keek vol verwachting uit of ik haar meteen zou kiezen. Wou even plagen met enkele vragen aan alle dames. "Quien me va a dar la mas cariño". Alle dames is koor "Iedereen". Sorry, Mamita maar de vorige keer ontbrak dat een beetje. "¿Quién puede dar un buen masaje?" Alle dames is koor "Iedereen". Hoe bedoel je Mamita want de laatste keer gaf ik jou een massage? Giechelen alom. Kon niet meer weerstaan aan haar fonkelende ogen, waar wat onzekerheid in sloop, en nam Mamita snel mee naar boven.

Ze bracht me naar de mooiste kamer en voorzag een vers proper laken, heeft ze blijkbaar onthouden. Deur toe en met een stevige knuffel en lange diepe tongzoen maakte ze meteen duidelijk dat ik vandaag ging krijgen wat er vorige keer ontbrak.

Wat het komende 1,5 uur gebeurde vergde de hele terugreis om te recapituleren. Soms zo aan het dromen dat het zonder autopilot gevaarlijk zou zijn geweest.

Was scherp geladen en dat had ze door. Vroeg haar hoever de term "Yo quiero tu leche" ging? Dat liet ze meteen zien. Stevig nat pijpen, veel variatie, heel het scrotum, en de volledige 16 cm meermaals en langdurig naar binnen (zonder kokhalzen). Verwittigde haar dat ik ging klaarkomen (uit principe) maar ze bleef halsstarrig doorgaan tot ik ejaculeerde in haar mond. Er gingen rillingen door mijn lijf, een orgasme.

Als beloning gaf ik haar een befsessie. Met zacht over mijn hoofd te wrijven en andere strelingen, te kronkelen, vingers tussen elkaar te knijpen en het ene lieve woordje na het andere, gaf ze de gewenste respons om te blijven doorgaan. Tempo opgedreven en tegelijk met 1 hand een tepel stimuleren en met de andere kom-eens-hier vingeren tot aan haar oerknal. Moest mijn gezicht opfrissen met vochtige doekjes. Geen enkel vies smaakje of geurtje aan deze Dominicaanse vagina y labios. Mamita had een rustpauze nodig met lekker knuffelen, strelen en tongzoenen.

Over naar een massage voor haar, van kop tot teen, of visa versa, begin altijd bij de kuiten en voetzolen. Bij haar dijen aangekomen voelde ik nog hoe nat deze waren. Stak mijn penis tussen haar billen en daar kneep ze lekker op. Op haar vraag ook heel haar voorkant volledig afgewerkt en had dus een zeer goed zicht op haar prachtige stevige borsten. Duidelijk geen siliconen!

Tijd voor een tweede pijpsessie. Ook lekker tussen haar borsten met massageolie en elke keer een zuigkus of likjes op de eikel. Eenmaal stijf ging ik op de designstoel zitten en kwam ze mij berijden. Lekker wild schuren. Pakte haar daarna stevig vast onder haar kont en ging rechtopstaand verder. Aan beide zijde van de kamer waren er spiegels. Bloedgeil werden we! Op bed beland en in meerdere posities (tel kwijt, ze kickt er op als ze kan kijken naar de penetratie) blijven doorgaan met telkens forse omhelzingen, waarna ze vroeg haar doggy te nemen al liggende. Toevallig mijn favoriete standje! Lekker samen klaargekomen. Ze gaf aan niet veel zin meer te hebben in de rest van de werkdag.

Knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen, lachen en praten. Leerde een ander Mamita kennen met empathie, inzicht, intelligentie, nuchterheid, levenswijsheid en enorm veel cariño. Wow!

Nog goed 8 minuten over. En wat doet Mamita? Ze blijft me verrassen! Begint opnieuw stevig te pijpen. Liet haar na enkele minuten stoppen want mijn penis zag vuurrood en het werd pijnlijk (af en toe een tandje gevoeld en een klein wondje als gevolg). Oké, dan nam ze een vingerhoedje voor een prostaatmassage om me zo te laten spuiten. Maar dat is mijn ding niet (anaal bij klanten doet ze ook, weet eigenlijk niet wat ze niet doet). Liet haar wel mijn prostaat controleren op zwelling of afwijkende vormen. Dat spaart een bezoek aan de uroloog uit, al zal er geen verslag opduiken in Cozo.

Moest Mamita ervan overtuigen dat ik enorm had genoten en niets tekortkwam. Deze meid gaat gewoon door met verwennen tot de laatste minuut! Wat een mindset! Tijdens het afronden gaf ze haar Spaans gsm-nummer.

Herhalingsgevaar 9,5/10. Een goede massage zou 10 geven. Mamita heeft alle mooie en harde kenmerken van het Afrikaanse DNA, in een mix met de zachte en fijne kenmerken van een latina, ook qua karakter. Behandel ze wel met respect en liefde want als haar humeur omslaat is het geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.

Gracias Mamita! Me gustas mucho.

ps: titel moet Mãbuhãy zijn ipv Mubuhay

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op gezicht
  5. Klaarkomen op lichaam
  6. Penismassage
  7. Pijpen deepthroat
  8. Pijpen zonder condoom
  9. Tussen borsten (russisch)
  10. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
200
Nog eens langs mamita (Juli) gegaan. Tatjana opende de deur en we gaven elkaar meteen een diepe tongzoen. Een line-up met 8 dames: Samantha (die van 1.80 m, de leidende figuur in dit huis, inclusief kookwekker), Luciana, Lucy, Juli, Tatjana. De nieuwe dames: Chaquira, Maria en Rocio.

Chaquira heeft lang blond krullend haar, lichte huidskleur mooi figuur en is tussen 40-50 jaar oud, beetje zelfde gezicht als Tatjana. Maria lijkt heel veel op Lucy, 35-40 jaar, halfdonkere huidskleur, mooi slank figuur. Rocio, heeft dezelfde donkere huidskleur als Juli, een prachtfiguur (wel geen Afrikaans kontje) en kort rood gekleurd haar.

Nam een doos pralines mee voor Luciana, omdat zij de vorige keer in het happy hour concept viel en maar 25 euro verdiende voor een halfuur. Voor Tatjana bracht ik het gevraagde artikel voor haar reis van 22 december.

Direct de assertieve en vlammende vraag van Juli: "Y mi regalo?". Dat ben ik, gedurende 2 uur.

Ga niet volledig in herhaling vallen over Juli. Lekker pijpen (toch altijd een tandje hier en daar), is soms wat te gevoelig voor beffen (speeksel kan de vagina flora ontregelen). Massagesessie voor haar.

Opnieuw ongelofelijk hoe zij over alles en nog wat kan meepraten: geopolitiek, sociologische-, politieke- en psychologische kwesties, etc. Een vat vol kennis en intelligentie. Leerde iets nieuws: de dominicanen bezitten naast Spaans en Afrikaans DNA ook Indisch DNA. Juli gaf aan het zeer spijtig te vinden niet te kunnen communiceren met andere klanten.

Op de designstoel aangekomen had Juli veel zin, duurde meer dan een half uur en ze bleef maar gaan. Tot ze zei: "Me corro". Ik was er nog niet en we gingen verder op het bed. Zoals elders al opgemerkt gebruikt ze vaak veel glijmiddel, er was wat te weinig frictie voor mij (ging ze volgende keer rekening mee houden). Condoompje af, penis proper gemaakt met een vochtig doekje en met massageolie verder tussen haar borsten. Lekker likjes en zuigkussen op mijn eikel als ik bovenkwam. Zowel op haar borsten als gezicht klaargekomen.

Juli ging een derde poging ondernemen om mij een aangename massage te geven. Na wat inwrijven met olie zweefde ze met haar vingers over mijn rug en gevoelige delen. Het had wel iets maar niets van een massage. Ze noemde het een spirituele boodschap. Tja, een echte bruja!

Juli gaat rond (na) het volgende weekend 3 dagen op verlof.

Beneden aangekomen nog wat gaan praten, plagen en lachen met de andere meiden. Samantha nam me bij de arm en vroeg: "Staat er geen artikel van mij op het internet?" Nee sorry, nog niet tegengekomen. Blijkt vandaag dat er wel eentje is van @Franky68

ps: wat is dat met deze website? Constant "Oeps" berichten, bijzonder lang wachten bij het navigeren, zelfs uitloggen duurt een eeuwigheid, aangepaste of compleet verdwenen berichten, vroeg om dit artikel onder de bestaande Juli/July te plaatsen...maar dat lukt niet voor de moderator, etc. Absoluut niet werkbaar.

Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren nog eens een bezoekje aan de Mabuhay gebracht. De deur werd opengedaan door Samantha, een knappe, jonge, grote aantrekkelijke dame.
Ik had keuze uit een zeven of achttal dames. Tatjana, Rocio, July, Maria, Luciana, Samantha en nog enkele namen die ik mij niet meer herinner.
Samantha trok mij wel erg aan, maar door de lovende commentaren toch maar voor July gekozen. Die ziet er ook heel goed uit.
Het werd een hete kamergang zoals dat bij Lucy blijkbaar standaard is. Minpuntje is toch de communicatie omdat zij bijna geen Engels spreekt, en ik geen Spaans.

Terug
Bovenaan Onderaan