Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gisteren Juli nog eens bezocht in Mabuhay. In de line-up stonden 4 dames, waaronder Juli, Lucy, Tatiana en Camilla. Ik had ze alle vier al eerder gekozen, zodat ik nu eigenlijk lukraak Juli koos. Ik kan niet direct zeggen waarom, misschien omwille van haar mooie balkon :).

En dan het normale werk van bij haar, dat wil zeggen uitstekende service. Ze is echt een zotte doos want hele tijd bezig met praten en lachen, hoewel ik er zelden iets van begrijp. Eerst volop tongen, en dan kwam ze met haar bene gespreid over mij zitten zodat ik haar c-cup (?) vol in mijn mond kon nemen en haar tepels kon bewerken. Dit zijn echt volle borsten (ik zie echt niet dat er is bijgewerkt, zoals een medewandelaar hierboven zegt), die je mooi in je handen kan nemen en ermee spelen. Ik ben er enorm door gecharmeerd omdat ze ook een donker velletje heeft.

Dan ging ze over naar pijpen en trekken waarbij ik op bepaald moment moest afblokken om niet klaar te komen. Ondertussen kwam ze op mij zitten zodat ik haar poesje mooi kon likken terwijl ze mijn piemel verder zoog en aftrok. Ik was vergeten dat ze liever niet een vinger in haar holletje ziet verdwijnen, en ook nu was dat zo (ze trok zonder iets te zeggen mijn vinger weg, wat ik kon appreciëren). Ze wist nog van vorihe bezoeken dat ik graag zelf anaal verwend wordt en ze haalde spontaan een dildo erbij. Ik had me echter niet gespoeld (vind ik toch een minimum als je dat zou willen) en wees dit af. Dat begreep ze niet zo goed, ze probeerde nog eens, maar ik probeerde duidelijk te maken dat ik het deze keer niet graag had. Beetje lachen en verder met zuigen en aftrekken. Op bepaald ogenblik wou ik niet meer rekken en liet ik me gaan, met een kwak sperma op mijn buik. Direct afvegen en dan zei ze dat ze nog een massagebeurt wou geven omdat ze een nieuw massagetool had.

Ok dan, ik denk nog een tiental minuten fijne ontspannende massage o.a. met een massagerol voor de rug, benen. Fijn afgesloten, en zelfs niet intiem geweest wat dus ook fijn kan zijn.

Nog even verfrissen en weer goedgezind naar het werk. Een toppertje!

Goed
Goed
Uitstekend
Goed
Onvoldoende

Terug
Bovenaan Onderaan