Vandaag bij Malai geweest. De salon is mij niet bekend maar omdat Fa en Kitty afwezig waren heb ik deze keer voor Malai gekozen.
Malai is een frisse verschijning met een mooi figuur, erg vriendelijk met een leuke lach.
Ik moet haar absoluut een compliment maken voor de massage, deze was stevig maar uitstekend.
Absoluut een van de betere massages die ik ooit heb gehad in een Thaise massagesalon.
De massage was compleet van top tot teen en geen enkel lichaamsdeel of gewricht werd overgeslagen,
Gedurende de massage begon ze steeds meer te teasen waarbij haar hand steeds vaker langs de achterkant richting mijn balzak ging.
Na zo'n 25-30 minuten vroeg ze mij of ik om kon draaien en begon ze uitgebreider mijn penis te masseren, en ging ze verder met teasen. Ze gleed zelf zo over mijn penis dat ik bijna het idee had dat hij er bij haar inzat,
Gedurende de massage kon ik niet meer van haar afblijven en dat liet ze voorzichtig toe.
Toen bij mij de spanning opliep heeft ze mij heerlijk tot een hoogtepunt gebracht met haar handen, om vervolgens alles netjes schoon te maken.
Daarna waren er nog zo'n 20 minuten over en is ze gewoon verder gegaan met masseren, "now you can be more relaxed'' zij ze nog.
De massage zelf duurde ook daadwerkelijk 60 minuten.
Toen ik klaar was met douchen en toen ik naar buiten liep nog 2x Rose tegen het lijf gelopen, ze keer mij behoorlijk verleidelijk aan dus wellicht dat ik haar ook nog eens ga proberen.
Als je voor een blowjob gaat (met meerdere hoogtepunten?) dan is Fa een goede keuze, wil je het complete pakket dan zou ik voor Kitty gaan maar als je voor de massage gaat dan is Malai de beste keuze wat mij betreft.