Recensie Malai, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dsan

Vaste klant
Forumpionier
132
07/07/21
139
12
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7847794-malai
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Zojuist geprobeerd deze dame te bezoeken.

boeken ging wel redelijk makkelijk, duidelijk afspraken gemaakt via de telefoon.
Gfe, met zoenen, body2body massage en intiem einde.
Dame gaf aan de telefoon aan (na mijn vraag) dat het malai zelf aan de telefoon was, maar dat dr engels niet heel goed was in het echt. Zou kunnen met google translate tegenwoordig dacht ik.

Werd naar omgeving sloterdijk gestuurd. Kreeg een straat, en toen een huisnummer, toen 2 plaatjes van een plek om naartoe te gaan, en vervolgens nog een ander huisnummer. Ben denk ik 10 min aan het zoeken geweest, echt onduidelijk. Toen was ik dus al niet helemaal happy meer, geef gewoon duidelijke instructies...
Uiteindelijk toch gevonden. Dame deed open.
Edit: ik kan me geen tatoes herinneren dus toch niet dama van fotos. wel zeer mooi lichaam, ook niet ouder dan de fotos ofzo, die profesionele makeup ontbreekt wel natuurlijk. In het echt nog iets slanker, mooi slender figuurtje.
Bij binnenkomst al geen kus oid, redelijk afstandelijk. Ze spreekt letterlijk geen woord engels, dus dan maar met mijn roestige spaans.
betaald, uitgekleed en wilde aan de date beginnen, toen bleek dus dat zoenen, of eigenlijk enige form van kussen totaal niet mogelijk was.
Toen ik naar maar servicevraag refereerde zei ze dat ze dit niet deed en de BOOKER dit verkeerd had. Ze zei dat ze niet kuste omdat ik dr vriendje niet was... en die GFE dan...
gezien ik al niet helemaal happy was met die 10 min zoeken, mijn geld weer geclaimd ( was zowaar mogelijk) en weer in gaan pakken.

Had al even snel rondgekeken en zag ook geen olie oid dus vermoed dat de B2B massage er ook niet in zat.

Eigenlijk ben ik best pissig op die boeker die dingen belooft die niet mogelijk zijn. Het meisje want ik denk dat ze de 20 waarschijnlijk niet haalt kan hier ook weinig aan doen.
Voor mij zijn dates zonder (tong)zoenen gewoon echt een no-go, als ik dit geweten had was ik naar een ander gegaan.

Nog geprobeerd verhaal te halen bij die booker via de app maar dat had ook geen zin.

Al met all geen aanrader dus.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan