Just-a-Lurker
Meubelstuk
- 1.143
- 15/02/22
- 2.662
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAbrupt uitgesloten als ambtenaarSinds vandaag krijg ik geen mail notificaties meer. Hebben nog meer mensen daar last van?
@admin enig probleem en oplossing bekend?
Welke notificaties? Over nieuwe posts in topics ? Ik denk dat je die per topic moet uitzetten.Ik zou het alleen maar verwelkomen, want kreeg voorheen overal mailnotificaties van, ondanks dat die bij mijn instellingen allemaal uit staan.
Ik krijg ook geen mails maar daar hecht ik niet zoveel belang aanNou, ik krijg geen mails hoor, alleen meldingen als ik het menu open.
Oké zal mijn bril even opzetten.Niemand is perfect@Kokske13
Ik denk dat je misschien niet goed gelezen of begrepen hebt, we willen ze niet ontvangen.
Ik ben ook niet perfect hoor.Oké zal mijn bril even opzetten.Niemand is perfect
O niet persoonlijk nemen aub was zeker niet de bedoeling hier wordt nog al veel direct persoonlijk genomenIk ben ook niet perfect hoor.
Heb ik ook iddIk krijg sinds afgelopen weekend geen mail notificaties over de onderwerpen die ik volg. Wel in het menu de bel knop rechtsboven, maar dan ben ik al ingelogd.
Bij mij komen de emailnotificaties opeens in de spam terecht.Thanks, hebben wat issues met de mail, wordt aan gewerkt!
Ik krijg de mails met pakweg 10 tot 12 uur vertraging binnen.Ik krijg sinds afgelopen weekend geen mail notificaties over de onderwerpen die ik volg. Wel in het menu de bel knop rechtsboven, maar dan ben ik al ingelogd.