Recensie Magdalena (R) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
766
04/07/21
1.349
61
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Magdalena is eenvoudig te herkennen aan haar zwarte haar met de onderste helft blonde extensions. Ze heeft voorheen in een privéhuis gewerkt. Sinds 3 dagen in Babylon.

Magdalena heeft met haar zwarte haren in combinatie met haar blauwe ogen 1 van de 7 schoonheden. Haar tanden staan onregelmatig. Ze is verder een aantrekkelijke jonge dame met een fraaie B cup. Magdalena zat bij Erika rechts achterin de bar. Na het voorstellen vroeg ik aan haar of ze aan tongzoenen deed op de kamer "Na klar" was haar antwoord. Kijk daar hou ik van: de juiste service instelling. Later zei ze nog dat ze hier op haar vorige werkplek niet aan deed, maar omdat het in Babylon standaard is, dat ze het hier gewoon wel deed. Ze keek wat moeilijk bij mijn vraag of een Barokkar een probleem was, maar ze zou het proberen.

Op de kamer maakte ze dat tongzoenen volledig waar. Haar pijpen is voor verbetering vatbaar, een ruime voldoende, maar ze had af en toe wat aanmoediging nodig om meer met de mond en minder met de hand te doen. Dit deed ze dan ook probleemloos. In standje 69 werd ze dusdanig opgewonden dat mijn Barokkar er, na ingepakt te zijn, probleemloos in schoof. Het komt maar zelden voor dat ik een dame neuk zonder een flinke dosis gel. Bij het neuken zwollen zowel haar tepels als haar klitje lekker op. Leuk als een vrouw zulke duidelijke lichamelijke reacties heeft! Daardoor werd het condoom snel gevuld.

Een aanrader deze nieuwe jonge dame die volledige Babylon service levert met een goede service gerichte instelling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan