- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/prive-exclusive-magali.html
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Als liefhebber van squirtende (BBW) dames heb ik een paar weken geleden een date gehad met Magali in Kortenberg.
Positief?
Ik zou haar zelf volgende tips willen geven:
Positief?
- Propere en makkelijk bereikbare lokatie
- Heel vriendelijk dame. Afspreken ging heel vlot.
- Knappe dame. Mooi vol lichaam, grote borsten, mooie grote kont.
- Tongzoenen ondermaats. Het meeste dat ik kreeg was een puntje van haar tong. Zelfs gewoon zoenen is zo goed als onbestaande. Mijn hygiene is nochtans meer dan in orde.
- Prijs was op voorhand afgesproken (150 euro/1u) en ook mijn wensen waren besproken (geen intiem maar 1u voorspel met zoenen, likken, vingeren/pzc/squirten). Ter plaatse moest ik voor pzc plots (20 euro) bijbetalen.
- Pijpen zelf was ondermaats. Absoluut geen deepthroat.
- Geen drupje squirt gezien. Ze gaf wel aan op voorhand dat dat niet op automatique gaat (logisch natuurlijk) maar ondanks ik haar 1u lang verwend heb en ze wist dat ik kick op squirten heb ik geen enkel moment de indruk gehad dat er iets van squirten mogelijk was. Kan aan mij liggen natuurlijk maar toch. Neem desnoods zelf wat initiatief
- Ik was haar nog volop aan het likken/vingeren toen ze me er plots attent op maakte dat ons uur verstreken was. Ik wou toen nog (snel) klaarkomen maar dat kon/mocht niet meer tenzij ik bijbetaalde. Een superkorte douche nemen kon nog net want de volgende klant stond al aan de deur te wachten en was haar aan het bellen. Absoluut geen leuke afsluiter.
Ik zou haar zelf volgende tips willen geven:
- Wees transparant over de prijs. Ter plaatse nog extras beginnen vragen is not done en een slecht begin van de date.
- Neem iets meer marge tussen je klanten. Ik begrijp dat je tijd kostbaar is maar een klein beetje marge (al was het maar om toch nog een iet of wat rustige douche te kunnen nemen) lijkt me toch niet teveel gevraagd.
- Misschien iets selectiever zijn in de opties lijst van je advertentie. Deepthroat en tongzoenen zou ik alvast schrappen.
Laatst bewerkt: