Recensie Madison, Oostende 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

still young

Newbie
6
04/09/22
3
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-young-girl-submissive-and-dominant.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspreken ging redelijk vlot via WA ,eenmaal aangekomen ging ze de sleutel naar beneden gooien, maar in de drukke straat paste ik . Dan kwam ze naar beneden om de deur te openen daar stonden nog mensen die ook de lift namen naar boven ,die bekeken mij maar raar die wisten direct waar het over ging LOL .
Eenmaal binnen in de living stond een bed en waren er nog 3 aanwezig in de keuken ernaast enkel een gordijn tussen dus nog een raar moment .
Is een mooi curvy meisje vriendelijk en luistert wat je wil doen ,aan de borsten spelen en mocht haar beffen maar was wel een licht geurtje .
Dan begon zij te pijpen MC niet slecht maar zoals de meeste rap en hard zodat je rap zou klaarkomen .
Dan intiem zij on top deed goed haar best dan haar langs achter genomen .ze kreunde licht dus geen fake .
Toen zei ze nog 4m nogmaals zij on top maar was nog niet klaargekomen, dan stond ik recht en vroeg ze mij als ik wilde klaarkomen op haar borsten zo geschiede het .
Ondanks dat de andere meiden ernaast waren was het een goede ervaring leuk en vriendelijk ding die je liet doen ben ook altijd lief tegen hen .
Grote poep ,grote borsten mooi snoetje en mooi lang zwart haar tot op haar poep , liet ook begaan nadat ik over de tijd ging .
Lucia en Lisselot zaten achter het gordijn in de keuken terwijl ik bezig was maakte zij frietjes klaar .
Had het niet verwacht met de rare momenten voordien en het bezoek die daar was toch een geslaagde date .

Terug
Bovenaan Onderaan