Recensie Madeline, Tilburg

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

spetter01

Wandelaar
77
26/08/22
66
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2706814-madeline
Totale kosten (in euro)
100
Ik val totaal niet op grote achterwerken en had bij het zien van de foto's wat bedenkingen.
Toen ik binnen stapte, was meteen duidelijk dat de dame in kwestie en die van de foto's niets met elkaar te maken hadden.
Deze dame had geen groot achterwerk.........dit mag je met recht een REET noemen.
Even wilde ik omdraaien en weglopen, maar ik bedacht me.
De laatste dates die ik had met slanke dames waren allemaal uitgelopen op een teleurstelling. De dames waren nogal chagrijnig, maar hun lekere lijfjes zorgden er steeds voor dat ik (heel) snel het rubbertje vol spoot (en dus ook heel snel weer buiten stond).
Waarom niet eens uitproberen bij een mollige dame? Minder opwinding = langer tot orgasme = meer waar voor mijn geld.
Na een korte douche ging ik op mijn buik liggen voor de massage. Die stelt niet veel voor, maar ze neemt er zeer uitgebreid de tijd voor.
Ook na het omdraaien op de rug ging ze niet meteen richting jongeheer, maar ging ze prettig door met masseren.
De massage ging vloeiend over in een blowjob (met CD) en ook daar nam ze zeer uitgebreid de tijd voor.
Uiteindelijk reed ze me reverse cowgirl tot mijn hoogtepunt.
Na exact 30 minuten stond ik weer buiten en dat was ook de tijd waar ik voor betaald had. Wat dat betreft was de missie dus geslaagd.
Het is een vriendelijke dame en ze neemt overal de tijd voor.
Toch geen herhalingsgevaar voor mij. Ik val nou eenmaal op slank/petit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan