• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Madelina (Roe), Den Haag, Geleenstraat 96 k2 (vh Doubletstraat) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Liklollie

Wandelaar
56
18/06/22
129
22
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar dagen geleden heb ik de Roemeense Madelina bezocht op 3 k3. Had haar niet eerder gezien, maar naar eigen zeggen staat ze er al een tijdje. Ze had een legging en gympies aan, die boven snel uitgingen.

We hebben elkaar eerst staande verkend, daarna naar het bed voor een blowjob. Dit deed ze met veel zuigkracht, was echt lekker. We hebben 3 standjes gedaan, was ok, niet heel bijzonder. Ze vroeg in doggy om wat minder hard te stoten. Tot slot heeft ze het afgemaakt met een handjob. Hierbij kwam ze zo naast me liggen, dat ik haar kon vingeren.

Madelina is een leuke, vriendelijke meid die een goede service verleent. Hygiëne is uitstekend, ze waste zich vooraf en achteraf met zeep. Minpunten zijn dat ik niet aan haar tepels mocht zuigen en dat beffen 50 extra kost. Pluspunt is dan weer dat ze vingeren toeliet. Al met al was het een prima bezoekje
 
Ik zag haar donderdag zitten in de middag rond een uur of half drie. Ze had volgens mij een witte bloes aan en zat naast Isabella met bril. Dat is haar toch?

Tja Carmen, Laura, Alice, Selena op de geleenstraat vragen allemaal 50 euro voor beffen. Een beetje het nieuwe normaal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan