Recensie Mabel, Sliedrecht 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
17/09/24
3
2
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/mabel_5267203
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
afgelopen weekend afgesproken met deze mabel
dat was een avontuur van heb ik jou daar
t was even een gedoe via de app, met een soort prijslijst en een telraam, uit eindelijk iets afgesproken en voor 120,- kon ik komen
ergens midden in sliedrecht
lekker ding, beetje stevig en blond, lekkere grote borsten, kort blond koppie, ik denk een jaar of 44-45
volle bak tongzoenen alleen smaakte ze naar bacardi of geen idee wat ze op had, bier, ik kon het niet thuisbrengen haha, t was iig geen 7up
pijpen deed ze heerlijk trouwens,
van neuken is niets meer gekomen, ik denk dat ze nu nog een snotneus heeft zo vol zat t mondje
leuke meid, beetje vaag, maar oke, ben ik in de buurt ga ik zeker nog eens langs
 
Dana zit tegenwoordig in noord holland ze moest weg van wege een stalker maar mabel is ook een leuke dame ze woont al 15 jaar in nl ze is van Poolse afkomst
Bedankt voor je bericht. In welke buurt van Sliedrecht ontvangt ze
afgelopen weekend afgesproken met deze mabel
dat was een avontuur van heb ik jou daar
t was even een gedoe via de app, met een soort prijslijst en een telraam, uit eindelijk iets afgesproken en voor 120,- kon ik komen
ergens midden in sliedrecht
lekker ding, beetje stevig en blond, lekkere grote borsten, kort blond koppie, ik denk een jaar of 44-45
volle bak tongzoenen alleen smaakte ze naar bacardi of geen idee wat ze op had, bier, ik kon het niet thuisbrengen haha, t was iig geen 7up
pijpen deed ze heerlijk trouwens,
van neuken is niets meer gekomen, ik denk dat ze nu nog een snotneus heeft zo vol zat t mondje
leuke meid, beetje vaag, maar oke, ben ik in de buurt ga ik zeker nog eens langs
Pijpt ze zonder dan. En wat kost ze
 
Terug
Bovenaan Onderaan