Lekkerlekker
Newbie
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/leuke-hollandse-dame-geeft-erotische-massage-_8024537
- Totale kosten (in euro)
- 90
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Vorige maand bij toen nog brunette Amersfoort geweest. Ze adverteert nu onder de naam Maaike. Ontvangst bij haar thuis , bovenwoning in woonwijk. Masseert in haar keurige slaapkamer op bed, hoorde wat gestommel in huis, had de indruk dat haar man/vriend thuis was. Vind ik persoonlijk een iets minder fijn idee. Ik vond haar massage niet bijzonder, bleef heel lang op de rug strelen en niet meer dan dat. Uiteindelijk ben ik zelf om gaan draaien en begon ze al vrij snel met aftrekken en niet echt massage. Nadat ik klaargekomen was vroeg ze of ik ook nog gepijpt wilde worden , hier zei ik uiteraard geen nee op. Met condoom begon ze in een geile stand over mij heen hangend , topless met slip aan. Kon haar borsten aanraken en ook haar billen. Ben niet verder gegaan maar wellicht was dat een optie geweest. Vond het alles bij elkaar niet bijzonder maar misschien had ze geen klik met mij. Ze praatte vrijwel niet en het kwam bij mij wat plichtmatig over.
Benieuwd naar andere ervaringen
Benieuwd naar andere ervaringen